اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی:

عمده فضاهای ورزشی مدارس سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی گفت: عمده فضاهای ورزشی مدارس استان مصوب سفر سوم دولت سال آینده افتتاح می‌شود.

عمده فضاهای ورزشی مدارس سال آینده افتتاح می‌شود

ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد این فضاهای ورزشی را شامل، هشت سالن ورزشی در مدارس شیروان، شش سالن ورزشی در مدارس اسفراین و تکمیل چهار سالن ورزشی در مدارس مانه و سملقان عنوان کرد.

وی افزود: بر همین اساس یک سالن ورزشی در مدارس گرمه، یک سالن ورزشی در مدارس فاروج، 13 سالن ورزشی در مدارس بجنورد در حال احداث بوده که پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی پیشرفت فیزیکی این فضاهای ورزشی مدارس را مطلوب عنوان کرد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این فضاها، سرانه برخورداری دانش‌آموزان از فضای ورزشی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه احداث پروژه نمازخانه‌ها در مدارس شهرستان‌های خراسان‌شمالی نیز اجرایی شده است، افزود:‌ این نمازخانه‌ها شامل 11 باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس مانه و سملقان، پنج باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس فاروج و سه باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس گرمه است.

بابایی خاطرنشان کرد: 42 باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس بجنورد، چهار باب نمازخانه و کتابخانه در جاجرم، 19 باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس شیروان و 16 باب نمازخانه و کتابخانه در مدارس اسفراین در حال احداث بوده که پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی از سال 92 به عنوان رشد و توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، نمازخانه و کتابخانه در مدارس خراسان‌شمالی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این پروژه‌ها ده‌ها پروژه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول