اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آمل خبر داد

کاهش مدارس دو شیفته در آمل / پوشش متحدالشکل برای دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: تعداد مدارس دو شیفته در شهرستان آمل در سال‌ جاری کاهش خواهد یافت.

کاهش مدارس دو شیفته در آمل / پوشش متحدالشکل برای دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه با توجه به اجرای طرح 3-3-6 در مدارس، تجمیع واحدهای آموزشی در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: اگر چه احتمال دارد این جابه‌جایی ناراحتی برخی خانواده‌ها را به دنبال داشته باشد اما چاره‌ای جز اجرای طرح‌های ملی نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 18 مدرسه ابتدایی این شهرستان دو شیفته بودند، بیان داشت: در سال ‌جاری این میزان به 11 مدرسه کاهش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه 30 مدرسه دو شیفته راهنمایی این شهرستان نیز به 9 مدرسه کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: سیاست‌های آموزش و پرورش به سمت تک شیفته شدن تمام مدارس پیش می‌رود.

لطفی تاکید کرد: در سال‌ جاری از 400 مدرسه شهرستان تنها 21 مدرسه دو شیفته خواهند بود.

*دانش‌آموزان آملی به لباس متحدالشکل به مدرسه می‌روند

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه در بخشنامه برای تمامی مدارس خواسته شده است که دانش‌آموزان از سال آینده با لباس‌های متحدالشکل به مدرسه بروند، تصریح کرد: از اصناف نیز خواسته‌ایم از تولید لباس‌هایی خلاف آداب و اصول اسلامی در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای متحدالشکل کردن لباس‌های دانش‌آموزان جلساتی با صنف خیاطان شهر آمل برگزار شده است، بیان داشت: سیاست، انتظارات، قیمت‌ها و نوع طراحی لباس‌های دانش‌آموزان هم به مدارس و هم به خیاطان اعلام شده است.

لطفی با تاکید بر اینکه تمامی ثبت‌نام‌های سال ‌جاری دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون 23 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی برای سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده‌اند که این میزان باید به  29 هزار دانش‌آموز برسد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول