اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه:

سرویس مدارس کاشان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه گفت: سرویس مدارس کاشان ساماندهی شده و زیرپوشش آموزش و پرورش و اتوبوسرانی این شهرستان قرار می‌گیرند.

سرویس مدارس کاشان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عرفان صبح امروز در حاشیه کارگروه ویژه نمایندگان آموزش و پرورش کاشان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه از ابتدای مهرماه سال‌جاری همه سرویس‌های دانش‌آموزان مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان توسط موسسات مجاز حمل و نقل مسافر انجام می‌گیرد.

وی، نظارت بر حسن انجام سرویس‌ها، تعیین میزان استاندارد و مجاز نرخ سرویس‌ها توسط کارشناسان مربوطه و همچنین اختصاص نماد متحدالشکل را از جمله اهداف اجرای طرح ساماندهی سرویس‌های مینی‌بوس حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس شهرستان کاشان قلمداد کرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان همچنین، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی، نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و جایگزینی وسیله نقلیه مناسب در صورت نقص فنی را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

عرفان متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه، سرویس‌ مدارس این شهرستان از مهرماه سال‌جاری از انسجام بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار می‌باشد.

کارگروه ویژه نمایندگان آموزش و پرورش کاشان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با حضور نمایندگان اداره آموزش و پرورش، پلیس راهور ناجا، انجمن اولیا و مربیان، سازمان اتوبوسرانی و مؤسسات حمل و نقل مسافر کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول