اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

انتخاب معلمان در مدارس نباید تبعیض‌آمیز باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: در گزینش معلمان برای مدارس باید عدالت رعایت شود و از اختصاص بهترین معلمان به مدارس خاص پرهیز شود.

انتخاب معلمان در مدارس نباید تبعیض‌آمیز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرامه اظهار داشت: باید امکانات و تجهیزات آموزشی به صورت عادلانه تقسیم شود و تجهیزات مدرسه ارتقا یابد تا تمام دانش‌آموزان از عدالت آموزشی بهره‌مند باشند.

وی گفت: شورای آموزش و پرورش باید با ارائه راه‌کارهای مناسب، بستر را برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی و تربیتی در این شهرستان فراهم کند.

فرماندار خرامه با اشاره به برگزاری پایه ششم ابتدایی اضافه کرد: استفاده از ابزارهای کمک‌ آموزشی و ظرفیت‌های موجود سبب می‌شود تا دانش‌آموزان راحت‌تر با پایه ششم کنار بیایند و به شرایط جدید عادت کنند.  

دهقان خاطرنشان کرد: افراد صاحب نظری که برای ایجاد نشاط و ارتقای کیفیت آموزش برنامه داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در ادامه غریب زارع مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز اظهار داشت: در سال آینده تحصیلی با اجرای مقطع ششم ابتدایی، دانش‌آموز پایه اول راهنمایی نداریم.  

وی همچنین پیرامون ساماندهی نیروی انسانی، نحوه ثبت نام دانش‌آموزان، جا به جایی معلمان، طرح مدارس امین مطالبی بیان کرد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرامه با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، مشاور عالی فرماندار خرامه و اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان در مجتمع آموزشی همام‌الدین کربالی روستای کمجان بخش کربال برگزار و در آن تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول