اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا:

13 درصد دانش‌آموزان نکایی در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: حدود 13 درصد دانش‌آموزان نکایی در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

13 درصد دانش‌آموزان نکایی در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: داشتن نظم و برنامه از مهم‌ترین رمز بقا و ماندگاری مدارس غیردولتی است که در مدارس ما با قوت دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر نظم و برنامه صداقت، انسجام برنامه‌ها، توجه به کیفیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی، توجه بیشتر به دانش‌آموزان، استفاده از نیروهای جوان و کارآمد از نکات قابل توجهی است که اعتماد خانواده‌ها را به مدارس غیرانتفاعی بیشتر جلب می‌کند.

کارگر با اشاره به ایجاد سیستم جدید طرح 3-3-6 در نظام آموزشی نکا همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای استقرار نظام آموزشی جدید را در شهرستان نکا داریم و نیروی انسانی لازم در این زمینه نیز انتخاب شده که مراحل آموزش آنها در تابستان صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و در نکا 72 کلاس درس برای پایه ششم ابتدایی در نظر گرفته شده و مدیران و معلمان باید همراه و همکار ما در اجرایی کردن این طرح باشند.

به گفته کارگر یک‌هزار و 550 دانش آموز نکایی در سال تحصیلی جدید در پایه ششم ابتدایی مشغول تحصیل می‌شوند و مدارس غیرانتفاعی با توجه به زیر پوشش داشتن 13 درصد جمعیت دانش‌آموزی شهرستان باید کمک کار ما در اجرایی کردن این طرح مهم و تحول در آموزش و پرورش باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به اینکه مدارس غیرانتفاعی برای آموزش و پرورش شهرستان یک فرصت است، متذکر شد: در سال تحصیلی گذشته 2 هزار و 230 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در مدارس غیردولتی تحصیل کردند.

کارگر با اشاره به سند تحول بنیادین اذعان داشت: توجه بیشتر به سند تحول بنیادین، هوشمندسازی مدارس و آگاه‌سازی اولیا و دانش‌آموزان از نکات قابل توجهی است که در مدارس باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول