اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتدایی پایان خرداد، راهنمایی و متوسطه 15 تیر

آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی پایان خردادماه و در راهنمایی و متوسطه 15 تیرماه است.

آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای گفت: با توجه به ضرورت سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی به منظور تحول بنیادین در آموزش و پرورش در راستای نظام جدید آموزشی (3-3-6) و استقرار پایه ششم ابتدایی، آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی تا پایان خردادماه و برای دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه 15 تیرماه تعیین شد.

وی افزود: لازم است اولیا برابر زمان‌بندی تعیین شده به همراه مدارک مورد نیاز به مدارس مراجعه کرده و ثبت‌نام فرزندان خود را انجام دهند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر ثبت‌نام الکترونیکی مراجعه حضوری اولیا به مدارس نیز ضروریست ضمناً هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزان نیز 15 هزار ریال تعیین شده است.

آخوندی تاکید کرد: اولیا علاوه بر هزینه بیمه حوادث و کتب دوره ابتدایی، پیش‌دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هزینه دیگری را نباید پرداخت کنند.

به گفته وی، شهریه مدارس غیر دولتی تا اطلاع ثانوی براساس نرخ سال گذشته بوده و نرخ جدید بعد از اعلام به مدارس ابلاغ خواهد شد.

این مسئول در پایان یادآور شد: پرداخت هر گونه هزینه اضافی تحت عنوان "هوشمندسازی" در مدارس غیر دولتی توجیه قانونی ندارد.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول