اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران:

مدارس مازندران آماده اجرای طرح تحول آموزشی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس مازندران گفت: مشکلی زیرساختی در مدارس مازندران برای اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 وجود ندارد.

مدارس مازندران آماده اجرای طرح تحول آموزشی هستند

علی نبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون دغدغه اصلی ما بحث سیستم آموزشی 3-3-6 است که در آن مقطع ابتدایی شش کلاس شده و مقاطع راهنمایی و دبیرستان سه کلاس می‌شود.

وی افزود: با تعاملی که با اداره کل آموزش و پرورش مازندران وجود دارد تمام تلاش ما ایجاد فضای آموزشی مطلوب برای استفاده دانش‌آموزان است همچنین فضاهایی که مشکل آنها کمبود یک کلاس است با اعتبارات استانی و ملی مشکل‌شان برطرف می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر گلایه‌مندی برخی مدیران آموزش و پرورش استان در مورد اعتبارات اختصاص یافته و کمبود فضاهای آموزشی یادآور شد: مشکلی در مدارس مازندران برای اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 وجود ندارد زیرا سعی داریم با اعتبارات ملی تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی که در مقطع ابتدایی نیاز به شش کلاس دارند را با تغییر کاربری آماده کنیم.

* حضور 1000 خیّر مدرسه‌ساز در مازندران

وی با اشاره به تعداد خیران مدرسه‌ساز مازندران تصریح کرد: در این استان بیش از یک هزار خیّر مدرسه‌ساز آقا و خانم حضور دارند که همه خیران شهرهای مازندران در انجام کار نیک و معنوی مدرسه‌سازی شاخص هستند.

نبیان اذعان داشت: اعتباری که از سوی خیران مدرسه‌ساز در نظر گرفتیم با دو منبع تامین می‌شود که بخشی برای پروژه‌های تخریب و بازسازی لحاظ شده که به اعتبارات آن اختصاص می‌دهیم و بخشی دیگر از محل اعتبارات استانی، پروژه‌های نیمه تمام مردمی و ملی هزینه می‌شود البته تلاش زیادی داریم تا مهر امسال پروژه‌های نیمه تمام را ساخته و به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول