اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

مدیران گلستانی به کیفیت پروژه‎های عمرانی توجه ویژه کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مدیران دستگاه‎های اجرایی استان به رعایت کیفیت مطلوب پروژه‎های عمرانی توجه ویژه داشته باشند.

مدیران گلستانی به کیفیت پروژه‎های عمرانی توجه ویژه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در پنجمین جلسه شورای فنی استان با تاکید بر به کارگیری پیمانکاران بومی در پروژه‎های عمرانی استان و با عنایت به گزارش کمیته پیمان استان اظهار داشت: 91 درصد از پروژه‎های عمرانی استان در سال 1390 به پیمانکاران بومی ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 647 قرارداد در حوزه عمرانی در 22 دستگاه اجرایی استان در سال 1390 منعقد شده است.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: از این تعداد حدود 91 درصد و از نظر مبلغ ریالی حدود 75 درصد کل پروژه‎ها به پیمانکاران بومی و مابقی به پیمانکاران غیربومی استان ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مقایسه با سال قبل در خصوص ارجاع کار به پیمانکاران بومی استان، رشدی در حدود سه درصد از نظر تعداد و حدود 12 درصد از نظر مبلغ ریالی داشته است.

دادبود ضمن ابراز رضایتمندی از رشد استفاده از پیمانکاران بومی استان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی استان، از لحاظ تعداد پیمانکاران و مشاوران تشخیص صلاحیت شده که بیش از یک‌هزار و 300 شرکت در بخش پیمانکاری در استان حائز صلاحیت در رشته‎های مختلف هستند، باید در راستای توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران بومی گام‎های بیشتری برداشته شود.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات مربوط به سال 1390، مدیران دستگاه‎های اجرایی استان به رعایت کیفیت مطلوب پروژه‎های عمرانی توجه ویژه داشته باشند و اعتبارات مذکور را به موقع اخذ کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول