اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس در بازدید از تاسیسات آبفا تاکید کرد

اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های فاضلاب در قم

خبرگزاری فارس:‌ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های فاضلاب در شهر قم تاکید کرد.

اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های فاضلاب در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، احمد امیرآبادی در بازدید از برخی از تاسیسات و پروژه‌های در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب استان قم، روند اجرای این پروژه‌ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این پروژه‌ها با جدیت دنبال شود و با تامین اعتبارات، طبق جدول زمان‌بندی به پایان برسد.

وی با اشاره به قرار گرفتن قم در منطقه گرمسیری و کم آب، بر لزوم دقت در مصرف آب و صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه‌های گرم سال و افزایش میزان مصرف آب، در کنار تلاش مسئولان برای تامین آب مورد نیاز شهر، مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های خوبی برای تامین آب تمام مناطق شهر قم آغاز شده است خاطر نشان کرد: مسئولان شهر نیز باید همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند تا این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد زیرا مسئله آب بسیار مهم و حساس است.

وی همچنین بر لزوم اجرای پروژه‌های فاضلاب در سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: جاری شدن پساب‌های خانگی به برخی از مناطق شهر چهره‌ای نامناسب داده است که زیبنده شهر مقدس قم نیست.

امیرآبادی پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب در زمینه جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب‌های خانگی را در زیباتر شدن چهره این مناطق مثمرثمر دانست و تاکید کرد: امیدواریم مردم، مسئولان شرکت آب و فاضلاب را در اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها یاری کنند تا وضعیت مساعد، زیبا و لذت‌بخشی برای شهر داشته باشیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول