اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب ارومیه:

پروژه‌های نیمه‌تمام تورم را تشدید می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه گفت: روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام باید تسریع یابد، چراکه وضعیت آنها سبب تشدید تورم می‌شود.

پروژه‌های نیمه‌تمام تورم را تشدید می‌کند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سطح شهرستان ارومیه پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد از این رو باید با همکاری مسئولان و نمایندگان شهر این پروژه‌ها اجرا شود، چراکه پروژه‌های نیمه‌تمام سبب تشدید تورم در سطح شهر و استان می‌شود.

وی در ادامه بر ضرورت تعامل مسئولان در تسریع روند اجرای طرح‌های شهری تاکید کرد و افزود: بر همین اساس در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه و اتمام پروژه‌ها باید طرح‌های نیمه‌تمام با سرعت بیشتر رسیدگی و به ‌بهره‌برداری برسد.

فتاحی به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان برای رشد و توسعه در ارومیه اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با همراهی مردم و مدیران از همه قابلیت‌های این استان در راستای خدمت به مردم به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی پیشگیری از قاچاق در مرزها را از اهداف اصلی برنامه‌های چهار ساله عنوان و تصریح کرد: برای این منظور رسانه‌ها و نیروهای امنیتی با نمایندگان استان همکاری کنند تا تبعات مخرب قاچاق در حوزه اشتغال کاهش یابد.

فتاحی در ادامه مشکل دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مشکل به دلیل اهمیت باید در سطح ملی مطرح شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد دریاچه ارومیه خشک شده است، افزود: احیای دریاچه ارومیه و مقابله با روند خشک‌شدن این دریاچه باید در رأس امور باشد، زیرا عواقب خشک‌شدن آن متوجه دولت است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: لازم است همه برای نجات این میراث طبیعی کمک کنند و تخصیص بودجه برای احیای آن تصویب شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول