اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین عنوان کرد

سرعت مناسب در روند اجرای پروژه‌های کلان قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، شورای اسلامی شهر قزوین و شهروندان با مدیریت شهری سبب شده است روند عملیات عمرانی پروژه‌های کلان در شهر قزوین سرعت خوبی به خود بگیرد.

سرعت مناسب در روند اجرای پروژه‌های کلان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حق‌لطفی با بیان اینکه اتمام اجرای پروژه‌های کلان در سطح شهر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی شهر قزوین برای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر قزوین خیلی دیر اقدام شده است، اما امیدواریم با ادامه همکاری دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را به‌زودی جبران کنیم.

حق‌لطفی با اشاره به فعالیت معاونت فنی و عمرانی مبنی بر سیاست‌گذاری، نظارت و اجرای پروژه‌ها در سطح شهر قزوین گفت: تمام فعالیت‌های که در سطح این شهر برای آبادانی و توسعه شهر قزوین در حال انجام است حاصل همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، شورای اسلامی شهر و شهروندان با مدیریت شهری قزوین است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین افزود: برای رسیدن به این هدف که شهر قزوین در مسیر تحول قرار دارد به همکاری و همدلی شهروندان نیاز داریم تا بتوانیم هر‌چه سریع‌تر روند عملیات عمرانی پروژه‌های کلان را به اتمام برسانیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها و مشکلات ترافیکی با افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر قزوین نیاز 20 سال آینده شهر قزوین برای هدایت ترافیک شهر تأمین می‌شود.

وی با تصریح اینکه در حال حاضر سرعت اجرای پروژه‌های کلان در شهر قزوین با سرعت مناسبی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تقاطع‌های غیر همسطح در حال اجرا را قبل از بازگشایی مدارس به بهره‌برداری برسانیم.

حق‌لطفی با خواستار همکاری مضاعف شهروندان برای تحمل مشکلات ترافیکی موجود بیان کرد: با توجه به تغییرات تردد در مسیر سرداران برای اجرای پروژه، شهروندان با مشکلات ترافیکی مواجه شدند که امیدواریم با صبر و تحمل به‌زودی شاهد پایان این مشکلات باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اظهار اینکه سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قزوین بسیار خوب است، گفت: اجرای برج‌های تجاری و اداری، برج‌های مسکونی و تقاطع‌های غیرهمسطح قزوین را در مسیر تحول قرار داده است و اجرای پروژه‌های کلان در سطح شهر ارتباط نزدیکی با زندگی شهروندان دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری و سال آینده شاهد تحولی در اجرای با کیفیت پروژه‌های پیاده روسازی و آسفالت در سطح شهر قزوین خواهیم بود.

وی به برنامه زمان‌بندی افتتاح المان میدان مینو در اشاره و بیان کرد: این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید.

حق‌لطفی اضافه کرد: تغییر در نوع سازش و ارتفاع این پروژه سبب شد سرعت عملیات عمرانی کاهش یابد و از طرفی هم به دلیل اینکه این پروژه از لحاظ تکنیکی و فنی از موقعیت خاصی برخوردار بود نمی‌توانستیم در فصل سرما کار کنیم و منتظر بودیم در فصل مناسب عملیات عمرانی را اجرایی کنیم به همین دلیل این روند عملیات عمرانی این پروژه کند بود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول