اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

پروژه‌های شهرداری از برنامه زمان‌بندی جلوترند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: پروژهای در حال اجرا‌‌ در مناطق مختلف ‌‌شهر‌ شیراز‌ از برنامه‌ زمان‌بندی‌ جلو ‌هستند‌ و شهرداری شیراز با قدرت پروژهای‌ خود را به پیش می‌برد.

پروژه‌های شهرداری از برنامه زمان‌بندی جلوترند

علیرضا پاک‌فطرت امروز در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در منطقه چهار شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی که برای احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار رحمت ـ باهنر که درحال انجام است این پروژه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تاسیسات شهری و تملک بعضی واحدها مشکلاتی را برای روند اجرایی این پروژه ایجاد کرده بود، اما با شبانه‌روزی شدن عملیات احداث این تقاطع زودتر از برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز اضافه کرد: تاکنون حداقل 20 میلیارد تومان بودجه به این پروژه اختصاص یافته است و تا اتمام این تقاطع بودجه بیشتری نیز به آن تعلق می‌گیرد.

وی از افتتاح بزرگ‌ترین بوستان شهری شیراز با مساحت 50 هکتار در ورودی جنوبی شهر شیراز تا دو سال آینده خبر داد و گفت: این بوستان یکی از بهترین و زیباترین بوستان‌های جنگلی شیراز خواهد بود که حوضچه برای قایق‌سواری، پارک بازی کودکان و رستوران مجهز در کنار این بوستان بزرگ ایجاد می‌شود.

پاک فطرت ادامه داد: در مرحله نخست، آب‌گیری سد این بوستان تا هفته دولت انجام می‌شود و این بوستان تا سلطان‌آباد ادامه می‌یابد و یک جاده جنگلی ساحلی با چشم‌انداز بسیار زیبا ترسیم می‌شود.

به گزارش فارس، امروز در حالی که بسیاری از اداره‌های دولتی به حالت نیمه تعطیل بودند اما بازدید سرزده شهردار شیراز به همراه معاونان خود از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری در منطقه چهار شیراز باعث جلب توجه بسیاری از ره‌گذران شد.

موردی که نسبت به سایر موارد بسیار اهمیت داشت تاکید شهردار شیراز بر اتمام این طرح‌ها، زودتر از برنامه‌ زمان‌بندی شده بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول