اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

اهتمام بیشتر برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی آذربایجان‌غربی مسئولان استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

اهتمام بیشتر برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: در ادغام وزارت راه و وزارت مسکن و شهرسازی نباید یکی از این مقوله‌های راه یا شهرسازی مورد غفلت قرار گیرد و لازم است تا به طور همزمان به موضوع شهرسازی و راه توجه شود.

وی با اشاره به مسکن مهر تصریح کرد: در حال حاضر وزارت مسکن و شهرسازی عهده‌دار سنگین‌ترین مسئولیتی است که تا کنون داشته، ولی با توجه به ادغام آن با وزارت راه این وزارتخانه باید به طور همزمان به پروژه‌های راه‌سازی نیز توجه داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه در استان آذربایجان‌غربی در بخش راه پروژه‌های مهمی داریم، افزود: در صورت قرار گرفتن پروژه‌های راه استان در کنار پروژه‌های مسکن باید بیشتر به این پروژه‌های راه توجه شود.

وی با تاکید بر انجام مطلوب وظایف محموله به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: امید است شاهد آن باشیم که با تدابیر مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های راه به همراه پروژه‌های شهرسازی و مسکن به طور همگام پیش روند.

محمودی با اشاره به موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت جدید اداره راه و شهرسازی استان بومی است و اشرافیت کامل به موقعیت جغرافیایی استان دارد می‌تواند با اتکا به مباحث مدیریتی اهداف سازمان را در این زمینه پیش ببرد.

وی فرصت خدمت به مردم در نظام اسلامی را نعمتی الهی عنوان کرد و گفت: باید با تمام توان از این فرصت بهره بگیریم و خدمات مناسبی برای مردم استان انجام دهیم.

محمودی کار با تدبیر را توصیه مقام معظم رهبری به تمام مدیران نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: باید با بهره‌گیری از این فرمایش گهربار رهبری کشور را به سمت توسعه پایدار هدایت کنیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول