اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تغییرات مهمی در شهرری ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری در بازدید مسئولان شهری از پروژه‌های شاخص منطقه 20 گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تغییرات مهمی در شهرری ایجاد می‌کند.

بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تغییرات مهمی در شهرری ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ساعتی پیش در بازدید مسئولان شهری از پروژه‌های شاخص شهرری با تقدیر از شهردار تهران، مجتبی عبداللهی شهردار سابق و عظیم بابایی شهردار فعلی منطقه 20 اظهار داشت: حجم اقدامات و پروژه‌های مدیریت شهری در حال اجرا، بسیار گسترده است که بهره‌برداری از آنها موجب تغییرات چشمگیری در سطح شهرری می‌شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه پروژه‌های فرهنگی با انگیزه‌های مذهبی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازخورد مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل علاوه بر شهروندان ساکن، شامل زوار و مسافران نیز می‌شود از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار ری نیز در این بازدید با اشاره به لزوم تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که در راستای توسعه و رشد رفاه عمومی شهروندان گام برمی‌دارند، عنوان کرد: بهره‌برداری از مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل موجب تحول عظیم فرهنگی و حضور افراد موثر در شهرری می‌شود.

امیرحسین باقرنژاد پروژه خط 6 متروی تهران را که عملیات حفاری آن از دولت‌آباد آغاز شده و تا بعثت پیش رفته است، یک طرح ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: خط 6 متروی تهران از نظر تعداد ایستگاه و اتصال جنوب شرقی به شمال غربی تهران از جایگاه خاصی برخوردار است که موجب ارتقای رفاه اجتماعی شهروندان تهرانی می‌شود.

این گزارش حاکی است، مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل با مساحت 30 هکتار بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی جنوب تهران محسوب می‌شود که با یک‌هزار و 400 نفر ظرفیت دارای سه سالن همایش است و ارتفاع ابنیه‌های موجود با محوریت و چشم‌انداز برج طغرل طراحی شده است. 

امام جمعه و فرماندار شهرستان ری به همراه شهردار و معاونان شهرداری منطقه 20 در جریان بازدید از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری در منطقه 20 از جمله خط 6 متروی تهران، امتداد بزرگراه امام علی (ع) و مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل، ری را در مسیر بزرگ‌ترین تحول فرهنگی و عمرانی ترسیم کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول