اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد:

تیرماه امسال پروژه‌های زیرساختی سعدآباد تکمیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد گفت: تیرماه امسال پروژه‌های زیرساختی سعدآباد تکمیل می‌شوند.

تیرماه امسال پروژه‌های زیرساختی سعدآباد تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد سید جواد مهدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید اعضای محترم شورای اسلامی شهر سعدآباد بوده و همه توان خود را به منظور اجرای مطلوب پروژه‌ها به کار گرفته‌ایم.

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهر سعدآباد پیشرفتی مطلوب داشته‌اند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مدیران شهرداری و کارشناسان واحد عمران تا تیرماه سال جاری شاهد اتمام پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی شهر سعدآباد خواهیم بود.

مهدی ابراز داشت: ارتباط با مردم از دغدغه‌های اساسی شورای اسلامی و شهرداری سعدآباد بوده و همواره از کانال‌ها و شیوه‌های مختلف به این منظور بهره برده‌ایم و راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری سعدآباد از اقدامات ارزنده‌ای است که به این منظور صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از شهروندان فهیم سعدآباد می‌خواهیم از این پس به طور مرتب از طریق این کانال ارتباطی با شهرداری سعدآباد در ارتباط باشند و راهکارهای خود به منظور توسعه و پیشرفت همه‌جانبه خود را به ما ارائه دهند تا ما آنها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه آسفالت در خیابان 500 متری امداد سعدآباد اذعان داشت: اجرای پروژه‌های آسفالت از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است و به همین منظور فردا شاهد افتتاح آسفالت کوچه‌های مدرسه زینب، حافظ و آبفا خواهیم بود.

شهردار سعدآباد با اشاره به اینکه تکریم همکاران و ارباب‌رجوع از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد است ادامه داد: در تابستان سال جاری در دو نوبت شاهد اعزام کارکنان شهرداری و خانواده‌های ایشان به سفر زیارتی مشهد مقدس خواهیم بود.

مهدی گفت: اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی در سعدآباد در سال جاری به طور ویژه مورد توجه قرار دارد و برای عمران و آبادانی شهر قدیمی و زیبای سعدآباد تلاش بیشتری می‌کنیم.

وی بیان کرد: ساماندهی خیابان‌ها و معابر و زیباسازی شهر در دستور کار قرار دارد که با همت مسئولان عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول