اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تاکید کرد

افزایش تولیدات ملی با اجرای پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار ضمن ایجاد افزون بر 40 هزار شغل پایدار به تولیدات ملی نیز افزوده می‌شود.

افزایش تولیدات ملی با اجرای پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های مهر ماندگار استان گفت: طرح مهر ماندگار بهترین طرح برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ضمن ایجاد افزون بر 40 هزار شغل پایدار به تولیدات ملی نیز افزوده می‌شود.

استاندار هرمزگان هدف از طرح مهر ماندگار را برطرف کردن موانع و سرعت دادن به اجرای پروژه‌های مورد نظر تا قبل از بهار سال آینده ذکر کرد و گفت: تنها اراده جمعی است که می‌تواند این پروژه‌ها را به نتیجه برساند.

عزیزی با تاکید بر همراهی و هماهنگی جمعی دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: هیچ مجموعه‌ای نیست که نیازمند دیگر دستگاه‌ها نباشد.

وی یادآور شد: ستاد مرکزی طرح مهر ماندگار هرمزگان نیز با هدف برطرف کردن موانع، سرعت دادن به کارها و ایجاد هماهنگی و هم‌دلی بیشتر مدیران و مجریان پروژه‌ها تشکیل شده و در حال فعالیت است.

عزیزی تنها تفاوت پروژه‌های مهر ماندگار با دیگر پروژه‌ها را در زمان انجام و هم‌چنین اولویتی که از نظر مالی و سایر پشتیبانی‌های دولت به آنها می‌شود، عنوان کرد و خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: سعی کنید ضمن استفاده از این موقعیت از طریق وزارتخانه نیز پی‌گیر اجرای پروژه‌ها باشید.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم دارد و انتخاب محرابیان به عنوان دستیار ویژه برای پی‌گیری این پروژه‌ها نشان از اهتمام و جدیت دولت برای اتمام آنهاست.

یادآور می‌شود؛ در جلسه ستاد مرکزی پروژه‌های مهر ماندگار که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها به ریاست استاندار هرمزگان و حضور مدیران اجرایی تشکیل شده بود، آخرین وضعیت طرح‌ها و اعتبارات مورد نیاز، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تعداد پروژه‌های مهر ماندگار استان را که باید تا بهار سال آینده به بهره‌برداری برسند 43 پروژه یعنی پنج درصد از کل پروژه‌های کشور (800 طرح بزرگ مهر ماندگار) اعلام شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول