اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در دشتستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در دشتستان است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاهای دشتستان طی دو سال اخیر و با تلاش و فعالیت همه مسئولان به مرحله بسیار خوبی رسیده و شاهد عمران و آبادانی روستاها و شهرها هستیم.

وی افزود: افزایش کیفیت طرح‌های عمرانی مهم‌ترین اولویت مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که طرح‌ها با حداکثر کیفیت مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار مسئولان قرار دارد و انتظار داریم این امر با تلاش دسته‌جمعی محقق شود.

خسروی تصریح کرد: پروژه‌های سنگین و ملی را در قالب طرح ماندگار اجرایی می‌کنیم که این امر موجبات شتاب‌بخشی به طرح‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: در پروژه‌های مسکن مهر به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم و در ابتدای ماه جاری بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در این شهرستان توسط وزیر مسکن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار دشتستان یادآور شد: در حوزه راه‌سازی نیز چند طرح مهم در دست اجراست که تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه از اولویت‌های حوزه راه‌سازی استان و شهرستان است.

خسروی در ادامه با تقدیر از مسئولان شهرداری برازجان و صنعت و معدن دشتستان در امر کنترل و نظارت بر بازار و ساماندهی بازار روز برازجان گفت: دستگاه‌های اجرایی با قدرت به این عرصه وارد شده‌اند تا مشکل مردم را حل کنند و انتظار داریم این کار استمرار داشته باشد و ضروری است که بعد از برازجان به سراغ دیگر شهرها هم برویم.

وی افزود: بازار برازجان یکی از مهم‌ترین، پررونق‌ترین و ارزان‌ترین مرکز خرید نه تنها در شهرستان دشتستان بلکه در استان بوشهر است و ساماندهی بازار روز برازجان امری بسیار ارزنده است.

فرماندار دشتستان اذعان کرد: همدلی بسیار خوبی در دشتستان وجود دارد و باید حداکثر استفاده را از این وحدت و همدلی در راستای رشد و توسعه شهرستان ببریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول