اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

پروژه‎های خوبی در حوزه زیرساخت‎ها در گلستان به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در حوزه زیرساخت‎ها پروژه‎های خوبی در گلستان به بهره‎برداری رسیده است.

پروژه‎های خوبی در حوزه زیرساخت‎ها در گلستان به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح المان میدان بسیج گرگان اظهار داشت: اگر چه افتتاح این المان یک فرآیند نسبتا طولانی را طی کرده اما این پروژه با وضعیت خوب و با آبرو به بهره‎برداری رسیده است.

وی افزود: از زمانی که ساخت این المان در دستور کار قرار گرفته است در بنرها، ساخت برنامه‎های تبلیغاتی و هدیه‎هایی که برای مهمانان در نظر گرفته می‎شد از این نماد استفاده کرده‎ایم تا همگان با نماد شهر گرگان آشنا شوند.

دادبود با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در سطح شهرهای گلستان در حال اجرا است متذکر شد: در سفرهای استانی مصوبات خوبی برای گلستان لحاظ شده است، از جمله در بخش پسماند که در این مسئله به عنوان یک استان الگو و نمونه در سطح استان‎های شمالی هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در تمام شهرهای استان نامه‎نگاری شهرداری‎ها را از حالت دستی خارج و شهرداری الکترونیک را در دستور کار قرار داده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر در حوزه زیرساخت‎ها اقدامات خوبی در این استان محقق شده است تصریح کرد: یکی از بحث‎هایی که کارهای جدی در آن صورت گرفته حوزه حمل و نقل استان است، که ساخت نخستین بندر تجاری در این استان شروع شده و امید داریم که تا پایان سال نخستین کشتی تجاری را وارد کنیم.

دادبود افزود: همچنین در بحث ریلی راه آهن گرگان به اینچه‎برون در دست احداث است که به توسعه استان کمک فراوانی خواهد کرد و شاهد جذب سرمایه‎گذاران بیشتری در این استان خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار گلستان، افتتاح فرودگاه کلاله را از دیگر اقدامات موفق در بحث حمل و نقل استان برشمرد و گفت:‌ در حوزه‎های صنعت با افتتاح پروژه‎های کارخانه سیمان پیوند، بهره‎برداری از نیروگاه علی‎آبادکتول و دیگر پروژه‎های مهم همه از اقدامات زیرساختی است که باعث خواهد شد توسعه این استان روزبه‌روز در بخش‎های مختلف بیشتر شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول