اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

بازدید نیکزاد از پروژه‌های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی که برای بازدید از طرح‌های عمرانی این وزارتخانه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، از پروژه‌های مسکن مهر این استان بازدید کرد.

بازدید نیکزاد از پروژه‌های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، وزیر راه و شهرسازی شنبه شب در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر این استان اظهار داشت: دولت برای سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور تسهیلات احداث واحد مسکونی را به 250 میلیون ریال افزایش داد که امید می‌رود با این افزایش متقاضیان مسکن مهر هرچه زودتر صاحب خانه شوند.

علی نیکزاد در این بازدید که طی آن شماری از معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی و مدیران استان نیز حضور داشتند بر تکمیل طرح‌های مسکن مهر در این استان تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پروژه مسکن مهر در شهرک الهیه بروجن گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 83 هکتار به‌منظور احداث یک هزار و 894 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که اجرای عملیات زیربنایی این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی معادل 95 درصد برخوردار است.

نیکزاد با تاکید بر اتمام هرچه زودتر پروژه‎های مسکن مهر، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‎ها، پیمانکاران کم کار و ناتوان خلع ید می‎شوند و از ادامه فعالیت این شرکت‌های ساختمانی در این پروژه جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس لازم است تا مسئولان استانی و شهرستانی هرچه در توان دارند برای اجرای سریع این پروژه‌ها به کار بگیرند.

نیکزاد با تشریح عملکرد دولت نهم و دهم در احداث و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در کشور خاطرنشان کرد: تاکنون 4 میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر در کشور کلنگ‌زنی شده است که از این تعداد، یک میلیون و 810  هزار واحد آن روستایی و مابقی شهری است.

وزیر مسکن و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری از روند احداث بیمارستان 220 تختخوابی بروجن، محور چهار خطه بروجن شهرکرد، پروژه‌های مسکن مهر بروجن، پروژه مسکن مهر فارسان، پروژه راه‌آهن سفید دشت، پروژه مسکن مهر شهرکرد، محور ارتباطی شهرکرد - بن - داران، تقاطع غیر همسطح شهرکرد - سامان - تیران بازدید کرد.

شرکت در شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به این استان است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول