اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری خلخال:

پروژه‌های راهسازی در خلخال بدون معطلی پیگیری می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری خلخال گفت: پروژه‌های عظیم راهسازی در شهرستان خلخال بدون وقفه و معطلی پیگیری می‌‌شوند.

پروژه‌های راهسازی در خلخال بدون معطلی پیگیری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نادری صبح امروز در بازدید فرماندار خلخال از مراحل اجرایی راه خلخال ـ خوجین اظهار داشت: تمرکز اداره راه و ترابری خلخال بر پایان پروژه‌های راهسازی است و تمام این عملیات‌ها بدون وقفه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های تشویقی و حمایتی قابل توجهی را از سوی مسئولان شاهد هستیم، افزود: پروژه‌های راهسازی متعدد از جمله راه خلخال به خوجین در این شهرستان وجود داشت که با پیگیری‌های مستمر اجرایی شدند.

این مسئول با بیان اینکه برای بازسازی و مرمت راه خلخال - خوجین یک میلیارد ریال هزینه شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی، بازسازی، مرمت بهسازی و آسفالت این مسیر قدیمی اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راه و ترابری خلخال بیان داشت: پروژه مرمت، بازسازی و آسفالت راه قدیم خلخال به خوجین به طول یک هزار و 200 متر از یک ماه پیش آغاز و با تعریض جاده و آسفالت کامل سطح جاده به پایان رسید.

نادری ادامه داد: سطح آسفالت این جاده که دسترسی از شهر خلخال را از مسیر راه منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی و شهرک صنعتی به دهستان خوجین ممکن می‌کند از سال‌ها پیش کاملاً از بین رفته و مشکلات فراوانی را برای تردد خودروها در این مسیر قدیمی ولی پر رفت و آمد ایجاد کرده بود.

رئیس اداره راه و ترابری خلخال اظهار داشت: بازسازی و مرمت این مسیر که دانش آموزان دو مدرسه بزرگ کنار جاده نیز به همراه هزاران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال از آن استفاده می‌کنند خواسته اهالی شهرک‌های لاله، علی‌آباد و مناطق مسکونی مسیر و نیز اهالی روستای بزرگ خوجین بوده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه یکی از خواسته‌های به حق اهالی مناطق مسکونی مسیر محقق شده است.

نادری در پایان ابراز داشت: با توجه به بهره‌برداری از پروژه در حال احداث مسکن مهر شهرک ایثار در تابستان امسال ساکنان این شهرک در آینده نزدیک و نیز صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی نیز از مزایای این راه بازسازی شده بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول