اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

پروژه‌های آستان قدس رضوی در راستای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: پروژه‌های آستان قدس رضوی از پروژه‌های معنوی، ارزشمند، ماندگار و تأثیرگذار که در راستای تولید ملی است.

پروژه‌های آستان قدس رضوی در راستای تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مراسم افتتاح مجتمع آموزشی پسرانه شبانه‌روزی امام رضا (ع) و مسجد و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) روستای زیاران اظهار کرد: احداث مجتمع آموزشی پسرانه امام رضا (ع) در رفع خلأ فضای آموزشی در شهرستان آبیک کمک شایانی کرده است.

وی افزود: احداث این دو مرکز آموزشی و مذهبی یکی از ماندگارترین آثار آستان قدس رضوی است، چرا که دانش‌آموزان د‌ر این مجتمع به یاد امام رضا (ع) تحصیل خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: احداث مسجد با صفای امام رضا (ع) از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است، به خاطر اینکه دو قرائت‌خانه و کتابخانه مجزا برای برادران و خواهران در نظر گرفته شده که از نیازهای مهم فرهنگی روستای زیاران شهرستان آبیک بوده که منشأ خیر برای نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: از مسئولان استانی و آستان قدس رضوی به دلیل هزینه کردن اعتبارات خوب برای احداث این دو مرکز آموزشی و مذهبی قدردانی می‌کنیم که امیدواریم در سال‌های آینده، شاهد احداث مراکز مختلف دیگری در شهرستان آبیک باشیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول