اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

تکمیل پروژه‌های عمرانی نهبندان توسط بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان توسط بسیج سازندگی در سال جاری خبر داد.

تکمیل پروژه‌های عمرانی نهبندان توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی ظهر امروز در جلسه پشتیبانی از اردوهای هجرت سه شهرستان نهبندان اظهار کرد: گروه‌های جهادی که در قالب طرح هجرت سه به مناطق محروم اعزام می‌شوند در حقیقت ضمن انجام فعالیت‌های عمرانی در زمینه نشر و ترویج فرهنگ‌های اصیل از قبیل فرهنگ کار و تلاش نیز همت می‌گمارند.

وی حرکت گروه‌های جهادی و اردوهای هجرت سه را حرکتی ولایی و معنوی دانست و تصریح کرد: ولایی بودن آن به تاکید معظم‌له به این حرکت باز می‌گردد و معنوی بودن آن نیز با تلاش جوانان در عرصه سازندگی برای رفع محرومیت‌زدایی که مورد تاکید اولیای خداوند است، محقق می‌شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون در جامعه فرهنگ بسیج سازندگی در حد مطلوبی تبیین شده است، اضافه کرد: برای ماندگاری و افزایش خیرات و برکات فعالیت‌های بسیج سازندگی که یکی از تاکیدات مقام ‌معظم رهبری است باید تلاش و روحیه جهادی، انقلابی و ولایی داشت.

شرافتی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی تاکنون در این شهرستان پروژه‌های فراوان و البته خوبی در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی و فرهنگی اجرا کردند، افزود: به دلیل آمیخته بودن روحیه بسیجی در نیروهای جوان بسیج سازندگی، تعهد و تخصص آن‌ها در نظر داریم تا امسال تعریف و تکمیل برخی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی نهبندان را به بسیج سازندگی واگذار کنیم.

وی کیفیت ناشی از حسن نیت خیر نیروهای جهادی در اجرای پروژه‌های عمرانی را از شاخص‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: پروژه‌های بسیج سازندگی تاکنون در این شهرستان جزو پروژه‌های سرآمد و با کیفیت بوده است.

فرماندار نهبندان همچنین با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام (ره)، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی اماکن عمومی و ادارات با محوریت نام و یاد امام راحل، برپایی مراسم عزاداری ویژه با محوریت مسجد حضرت امام خمینی (ره) نهبندان، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات آشنایی با وصیتنامه سیاسی و الهی امام راحل و اعزام مبلغ را از اهم برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول