اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب خبر داد

پیشرفت 90درصدی پروژ‌ه‌های اجرایی اسلام‌آباد ‌غرب

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلام‌آباد‌غرب گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال انجام در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب 90 درصد است.

پیشرفت 90درصدی پروژ‌ه‌های اجرایی اسلام‌آباد ‌غرب

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی امروز در جلسه نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اظهار کرد: طی دوسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح این شهرستان انجام شده که با توجه به وسعت این شهر نیاز است که تلاش در این زمینه مضاعف شود‌.

بابلی افزود: اعضای شوای شهر باید با همدلی‌، تعامل و برگزاری جلسات مستمر مشکلات شهر را شناسایی و راهکار مناسب برای رفع این موارد را به شهرداری ارائه کنند.

 وی با احساس تاسف تصریح کرد: در بعضی نقاط شهر خدمات شهری رها شده و یا به‌ندرت انجام می‌شود که گلایه شهروندان گویای این قضیه است.

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب با اشاره به پروژه‌های شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های مهمی از جمله اجرای جدول‌گذاری در سطح شهر با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون ریال، احداث پارک‌های کمربندی و میناشی با اعتبار 5 میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان در حال اجراست.

وی لکه‌گیری و آسفالت با اعتبار 4 میلیارد ریال، پیاده‌رو‌سازی با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال‌، احداث کانال با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و سنگ‌کاری بلوارهای سطح شهر با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال را ازجمله پروژه‌های اجرایی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب اعلام کرد.

بابلی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال انجام را 90 درصد اعلام کرد.

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب در پایان مسائل و مشکلات شهرستان به‌ویژه خدمات شهری را مطرح و بر رفع به‌موقع این مشکلات تاکید کرد و اعضای شورای شهر و نماینده شهرداری نقطه‌نظرات خود را پیرامون رفع مشکلات ارائه کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول