اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

خودباوری و خودکفایی از آثار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: خودباوری و خودکفایی در بخش کشاورزی یکی از آثار انقلاب اسلامی است.

خودباوری و خودکفایی از آثار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان بعد از ظهر امروز در مراسم هفته جهاد کشاورزی در ملایر با بیان شعار امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: آیه 141 از سوره نساء مصداق شعار امسال است و در این زمینه باید مسئولان و مردم برای تحقق این شعار در عمل تمام تلاش خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران با تولید فکر جدید توانسته در زمینه‌های مختلف علمی و نانو، انرژی هسته‌ای، تکنولوژی و درمان انواع بیماری‌های صعب‌العلاج پیشرو باشد و این در حالی بود که تا قبل از انقلاب ملت ایران برای کوچکترین وسایل به کشورهای دیگر وابسته بود.

امام جمعه ملایر افزود: تمام این پیشرفت‌ها از آثار و برکات انقلاب اسلامی است و ما به رهبری امام خمینی(ره) این آیه را در دوران انقلاب در کشور عملی کردیم.

وی در ادامه به آیه 60 از سوره مبارکه هود اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه بر فرو فرستادن نعمت‌هایش به بندگان اشاره کرده و وظیفه ما شکرگزاری و یاد خداست چرا که خداوند زمین را برای ما آفرید تا در آن کشاورزی کنیم و از دل زمین برایمان نعمات زیادی روییده می‎شود که بهره‌برداری درست و حلال از آن حاصل زحمات کشاورزان است.

فاضلیان در ادامه با بیان اینکه امروز باید در تولیدات به جاهای بالاتر برسیم گفت: بحمدلله کشاورزان ما در سال‌های بعد از انقلاب توانسته‌‌اند با تولیدات بالا در بخش‌های مختلف کشاورزی به خودکفایی و خودباوری برسند.

وی افزود: در حال حاضر در بیشتر محصولات از وابستگی بیرون آمد‌ه‌ایم و امروز افتخار می‌کنیم که کشورمان در بسیاری از محصولات کشاورزی صادرکننده است و در این سال‌ها جهاد کشاورزی نمره بالایی داشته است.

امام جمعه ملایر در پایان با تأکید به کشاورزان گفت: وظیفه شما علاوه بر تولیدات کشاورزی و خدمت به جامعه بالا بردن معنویت و اخلاص در وجودتان است چرا که تولیدات معنوی و قرآنی ارتباط شما را با خدا بیشتر می‌کند و رزق و روزی دنیوی شما نیز اگر همراه با معنویات باشد بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول