اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد

راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی برای خودکفایی خانواده‌های کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد خبر داد.

راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی برای خودکفایی خانواده‌های کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی تبریز به پاس یاری‌رسانی 200 میلیون ریالی پتروشیمی تبریز به نیازمندان جامعه، با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال برای تامین معاش افراد خانواده‌ها در همه جوامع انسانی و بسترسازی فرهنگی و اجتماعی برای دستگیری از نیازمندان جامعه با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی افراد نیکوکار به ویژه از طریق راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی برای خودکفایی خانواده‌ها، از کمیته امداد به عنوان یکی از سالم‌ترین مراکز جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیکوکار و سپر بلای نداری و نیازمندی یاد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتقادات انسانی، دینی و فرهنگ غنی ملت خداشناس ایران اسلامی در این راه خداپسندانه در طول انقلاب اسلامی بسیار مشکل‌گشا بوده است.

دشتی تاکید کرد: جشن نیکوکاری و مهربانی هر ساله به همت کمیته امداد خمینی(ره) و سایر نهادها در سراسر کشور برگزار می‌شود و باید نشان دهیم که برای کمک به دیگران همواره در صحنه حضور داریم.

وی تصریح کرد: افرادی که سعی می‌کنند تا نیازهای فردی و اجتماعی همچنین روحی و مادی دیگران را به هر طریق ممکن برطرف سازند کمک و تعاون را به‌عنوان یک اصل نیکوکاری همراه با بخشندگی در زندگی خود قرار داده و همواره بر آن اساس حرکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی همچنین از پیشگام بودن مدیریت و کارکنان نیکوکار پتروشیمی تبریز در این امر خداپسندانه به ویژه حضور فعال در جشن نیکوکاری پایان سال به منظور رونق سفره عید و افزایش شادمانی در محافل خانوادگی افراد بی‌بضاعت قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین عظیم ممقانی مدیرعامل پتروشیمی تبریز انجام امور خیر را از اعمال نیک و پسندیده انسان‌های الهی در جامعه برشمرد.

وی افزود: در این راه مقدس شرکت پتروشیمی تبریز از هیچ کوششی تا حد امکان کوتاهی نکرده است به طوریکه از سوی مدیریت همچنین همکاران نیکوکار مجتمع پتروشیمی تبریز حتی علاوه بر همکاری مداوم با سازمان انتقال خون و اهدای مستمر خون به بیماران نیازمند، تنها در یک سال گذشته 200 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیماران کلیوی همچنین دیگر نیازهای بشردوستانه کمک نقدی شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول