اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد:

حمایت واقعی از کارگر کشور را به خودکفایی می‌رساند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد با اشاره به اهمیت حمایت قاطع از کارگران گفت: اگر حمایت از کار و کارگری واقعی باشد و به شعار اکتفا نشود کشور به خودکفایی می‌رسد.

حمایت واقعی از کارگر کشور را به خودکفایی می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تقی سیری ‌در بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فرون آباد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: اگر حمایت از کار و کارگری واقعی باشد و به شعار اکتفا نشود کشور به خودکفایی می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد با اشاره به نامگذاری 12 اردیبهشت ماه با عنوان روز جهانی کار و کارگر، از کارگران به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور یاد کرد و گفت: کارگران جزو قشر زحمتکش جامعه هستند که نقش اساسی در خودکفایی کشور در زمینه‌های تولید، صنعت و کشاورزی دارند.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان باید با اشاره به نامگذاری امسال در ارتباط با حمایت از کار و سرمایه ایرانی با برنامه ریزی صحیح و اتخاذ تدابیر لازم درصدد ایجاد رفاه زندگی کارگران باشند.

سیری عنوان کرد: کارگران در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، سازندگی و ... برای خودکفایی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد گفت: امام خمینی (ره) بارها از کار و کارگری حمایت می‌کردند و مقام معظم رهبری نیز با نامگذاری امسال به حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرداختند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر حمایت از کار و کارگری واقعی باشد و به شعار اکتفا نشود کشور به خودکفایی می‌رسد، اظهار داشت: مردم باید قدر کارگران را بدانند چرا که کارگری شغل مهمی است و اسلام آن را به عنوان یک ارزش می‌داند.

سیری در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری اشاره کرد و افزود: معلمان نقش مهمی در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان دارند و مسئولان و مردم باید قدر این قشر فرهنگی را بدانند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد اضافه کرد: سرنوشت آینده کشور و مردم به دست معلمان است و اگر این افراد از نظام و زندگی ناراضی باشند ممکن است کودکان و نوجوانان را خوب تربیت نکنند.

نظام اسلامی متکی به مردم است

شهردار فرون آباد در ادامه این جلسه 9 اردیبهشت، سالروز تاسیس شوراها را گرامی داشت و گفت: نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم است و مسئولان باید با توجه به خواسته‌های مردم و دخالت دادن بیشتر آنها در تصمیم‌گیری‌ها در عمران و آبادانی شهرها و روستاها بکوشند.

علی بند علیان با اشاره به اسوه بودن حضرت زهرا (س) در تبعیت از ولایت گفت: بهترین تبعیت، اطاعت از ولی فقیه زمان است و هر چه تبعیت ما از ولایت بیشتر باشد ترس دشمنان نیز بیشتر است.

‌انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول