اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

ارتش، در جهاد خودکفایی گام ارزشمندی برداشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و نیروهای مسلح مراحل کمال و قدرت را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در جهاد خودکفایی با موفقیت طی کرده است.

ارتش، در جهاد خودکفایی گام ارزشمندی برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در جمع نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس اظهار داشت: نیروهای مسلح و سپاه در عرصه تولید، تجهیزات و ابزارهای مختلف دفاعی گوی سبقت را از دیگر کشورهای منطقه ربوده و به خودکفایی نظامی رسیده است.

ایمانی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار تمام تلاش و برنامه‌های خود را برای جذب منافع نامشروع خود به کار بسته و در مسیر حاکم‌سازی فرهنگ منحط غربی گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح باید در کمال اقتدار، قوت و با ارتقای سطح دانش به ویژه دستیابی به ابزار و تجهیزات دفاعی با روحیه اعتماد به نفس بالا و متکی بر اسوه و مقتدای خود مقام معظم رهبری در دنیا از موقعیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر کشوری در میان دولت و مردمی ضعیف و سست تشکیل شود، بلافاصله قدرت‌های استعماری از آن بهره جسته و برای شکستن اهداف و آرمان‌ها و وحدت ملی و برای تجاوز به منابع و منافع دیگر ملت‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

ایمانی بیان داشت: استکبار برای دستیابی به اهداف شوم خود از ضعف کشورها استفاده کرده و بدون توجه به افکار عمومی مردم خود و جهان به دیگر کشور‌ها حمله نظامی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های آغازین قرن بیست و یکم شاهد حمله‌های مکرر نظامی از سوی استکبار به دیگر کشورها به‌ویژه خاورمیانه، آفریقا و آسیا بوده‌ایم، افزود: در چنین شرایطی نیروهای مسلح ارتش و بسیج با تکیه بر دانش عملی و تجربه‌های نظامی آماده مقابله با استکبار هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بدون دادن امتیاز ارضی، جغرافیایی و سیاسی آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی را در جهان برافراشته کردند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول