اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

رشد تولید ملی موجب خودکفایی و شکوفایی اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: رشد تولید ملی موجب خودکفایی و شکوفایی اقتصادی می‌شود.

رشد تولید ملی موجب خودکفایی و شکوفایی اقتصادی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان بوشهر است و به‌ویژه در صنعت نفت و گاز و پتروسیمی جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: کنگان دارای استعدادهای درخشانی در حوزه علم و فناوری است و پرورش این استعدادها موجب شکوفایی شهرستان می‌شود.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: احداث مدرسه در کنگان در سال‌های گذشته با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم با بهبود فضاهای آموزشی شاهد رشد تحصیلی در کنگان باشیم.

یزدان‌شناس ضمن تقدیر از تلاش آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی، به کمک خیرین و نیکوکاران در مدرسه‌سازی اشاره کرد و مساعدت آنها در مدرسه‌سازی و تهیه تجهیزات آموزشی را از مهم‌ترین عوامل در اجرای اهداف تعلیم و تربیت منطقه برشمرد.

فرماندار کنگان اذعان داشت: وجود بیش از 400 خیر مدرسه‌ساز در استان بوشهر نشان دهنده همت بالای مردم استان است و امیدوار هستیم همواره شاهد حضور این خیران در عرصه باشیم.

وی با اشاره به سال تولید ملی گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه مسئولان موظف هستند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و بدون تردید تحقق این شعار موجب خودکفایی می‌شود.

فرماندار کنگان یادآور شد: تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت محصولات و تولیدات خود را افزایش دهند و مردم نیز می‌توانند از کالاهای مشابه داخلی به جای نمونه خارجی استفاده کنند و این امر در شکوفایی اقتصادی تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول