اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره):

ارتش با کسی معامله نمی‌کند/ ارتش در راستای خودکفایی گام برداشت

خبرگزاری فارس: فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) گفت: ارتش ولایی کشور با کسی غیر از خدا معامله نمی‌کند.

ارتش با کسی معامله نمی‌کند/ ارتش در راستای خودکفایی گام برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پیمان جعفری‌تهرانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه مرکز مازندران، ارتش کشور را مکتبی در پیرو خط ولایت دانست و اظهار داشت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بوده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ادامه داد: دشمن با انحلال ارتش در صدد جداسازی خاک کشور بوده که غائله کردستان و مهاباد را راه انداخت.

این مسئول با بیان اینکه دشمن می‌خواست ارتش را از مردم بگیرد، یادآور شد: امام راحل در 28 فروردین سال 58 خط بطلانی بر شایعات دشمن کشید و در صبحگاه 29 فروردین ارتش با تمام ساز و برگ نظامی قدرت خود را به معرض نمایش در آورد.

وی اضافه کرد: ارتش ایران بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید، 170 هزار جانباز و 26 هزار آزاده تقدیم اسلام کرده است.

جعفری‌تهرانی بیان داشت: شهیدان کلاهدوز، عیسایی، صیاد شیرازی، نامجو و بسیاری از شهدای دیگر را تقدیم اسلام کرده است.

این مسئول تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی همچون خار چشمی در برابر منافقان بود و از سوی منافقان به شهادت رسید.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) با بیان اینکه ارتش در همان ابتدا پیرو خط امام و رهبری بوده است، بیان داشت: ارتش با آرمان‌های نظام اسلامی دست بیعت داد.

وی نقش ارتش را در دوران دفاع مقدس موثر خواند و خاطرنشان کرد: ارتش بازوی منافقان در کردستان و غائله گنبد را کوتاه و پرونده نیروی دریایی رژیم بعث را بست.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در عملیات ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر نقش موثری داشت.

جعفری‌تهرانی نقش ارتش را در خارج از مرزهای کشور پررنگ اعلام کرد و گفت: ارتش برای حفاظت از آب‌های دریای خزر از منطقه آستارا تا حسنقلی و حوزه نفتی البرز آماده‌باش است.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در سکوی نفتی امیرکبیر که به اکتشافات نفتی در قعر آب‌های دریای مازندران درآمده است تلاش کرد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) یادآور شد: ارتش در کنار صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی به خودکفایی توجه دارد که در این بخش با ساخت ناوشکن جماران، جنگنده آذرخش و انواع زیر دریایی‌ها اقدام کرده است.

این مسئول به حضور ارتش در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: نیروی دریایی با حضور در مرزهای جنوبی کشور در مرکز اقیانوس هند در تامین امنیت نقش اثربخشی داشته است.

جعفری‌تهرانی اقدام دریانوردان را با دزدان دریایی بی‌بدیل عنوان کرد و متذکر شد: دیده شدن نیروی دریایی در فواصل 3 هزار کیلومتری نشان‌دهنده دست بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها است.

وی در پایان اذعان داشت: ارتش ولایتمدار و پیرو آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است با کسی غیر از خدا معامله نمی‌کند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول