اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 3000 وام خودکفایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته این نهاد 3 هزار و 42 وام خودکفایی را به مددجویان خود پرداخت کرده است.

پرداخت 3000 وام خودکفایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

 مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 117 میلیارد و 408 میلیون ریال وام خودکفایی به خانواده‌های مددجوی این استان پرداخت شده است.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست توانمندسازی خانواده‌ها به منظور خودکفایی آنان یکی از برنامه‌های این نهاد است، افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با تکیه بر توانایی‌ها و امکانات خود از منابع مالی، حمایت‌ها و نظارت‌های این نهاد بهره می‌گیرند و برای خود کار و کسبی راه می‌اندازند.

حیدری راه‌اندازی یک کسب و کار را به مراتب درآمدزاتر از حمایت‌های ناچیز مستمری خواند و تاکید کرد: بدون شک مددجویان با آگاهی از مزایای استفاده از تسهیلات مددجویی و یک شغل درآمدزا تمایل بیشتری را به دریافت این تسهیلات خواهند داشت.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با کارهای فرهنگی این نهاد و همکاری بسیار مطلوب رسانه‌ها اکنون فرهنگ کار و ایجاد شغل تا حد زیادی در این استان جا افتاده است که امید است این روند ادامه داشته باشد.

حیدری تعداد کل وام‌های خودکفایی پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان را 3 هزار و 42 مورد در سال گذشته اعلام کرد.

سخنگوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خروج تدریجی آمار مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه‌های این نهاد است که این اقدام با اعطای وام‌های خودکفایی و ایجاد شغل‌های پایدار و درآمدزا برای مددجویان انجام می‌شود.

حیدری ارائه خدمات تک و یا چند خدمتی را جایگزین پرداخت مستمری به جمعیت تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

این مسئول در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 2 هزار و 115 خانوار تحت حمایت این نهاد خودکفا شده‌اند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد طرح‌های اشتغالی برنامه جدی دارد و به این طرح‌ها با با دید ایجاد شغل پایدار نگاه می‌کند و برای این مهم تلاش می‌کند.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته این نهاد 3 هزار و 42 وام خودکفایی را به مددجویان خود پرداخت کرده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول