اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

تقویت اقتصاد کشور سبب خودکفایی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: تنها راه خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور کار و تلاش در تمام زمینه‌هاست.

تقویت اقتصاد کشور سبب خودکفایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار با مسئولان جامعه کار کارگری استان به مناسبت هفته کارگر اظهار داشت: در دین مبین اسلام بر به‌کارگیری عقل، علم و ایمان برای پیشبرد امور تأکید شده است.

وی با اشاره به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: تنها راه خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور کار و تلاش در تمام زمینه‌ها است.

جعفری به پیشرفت‌های به دست آمده در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان اسلام نمی‌خواهند کشور ما پیشرفت کند و دلیل ترور وحشیانه چهار شهید هسته‌ای ایران اسلامی نیز مبیّن همین موضوع است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه فاسدترین و کثیف‌ترین رژیم دنیا، رژیم صهیونیستی و پس از آن آمریکا است، گفت: اگر جامعه 2 میلیاردی مسلمان جهان بیدار شود و به صورت متحد در مقابل دشمنان اسلام بایستد، استکبار جهانی و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

جعفری با اشاره به رهبری مدبّرانه حضرت امام خمینی (ره) گفت: رمز پیروزی اسلام و ریشه‌کن شدن رژیم پهلوی، پیروی مردم از رهبر و حفظ اتحاد بود.

وی پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: جوانان باید همت کنند و از کار کردن نترسند و کار را فقط کار دولتی نبینند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول