اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

تقویت تولید ملی به خودکفایی منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تولید ملی به خودکفایی منجر می‌شود.

تقویت تولید ملی به خودکفایی منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه شنبه در بازدید از کارخانه صنایع سیمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که اثرات صنایع و سرمایه‌های بزرگ شهرستان دشتستان در زندگی مردم آشکار باشد.

نماینده منتخب مردم دشتستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نظامی مستقل است و همواره استقلال خود را حفظ کرده و برای بهبود شرایط زندگی مردم تلاش کرده است.

موسوی‌نژاد بیان کرد: شرایط امروز با هر زمان دیگری فرق دارد و دشمنان با تمام وجود و توان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که امت مسلمان ایران اسلامی با تبعیت تام از رهبری پیش می‌روند دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه در دستیابی به اهدافشان موفق نخواهند بود.

منتخب مردم دشتستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: تبعیت تام از فرامین رهبری در هر شرایطی زمینه سعادت جامعه اسلامی است و در سال‌های اخیر این مهم را به عینه شاهد بوده‌ایم.

موسوی‌نژاد با اشاره به نامگذاری امسال به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" عنوان کرد: در سال تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی باید تلاش و همت خود را بیشتر کنیم و توان تولید داخلی را افزایش دهیم تا در همه چیز به خودکفایی برسیم.

وی ادامه داد: در تمام عرصه‌ها باید استفاده از نیروهای نخبه، متعهد و ولایتمدار بومی مورد تاکید مسئولان قرار گیرد زیرا نخبگان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه‌ای هستند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: تقویت تولید ملی به خودکفایی منجر می‌شود و همه مسئولان باید در این عرصه ورود کنند و بر تقویت تولید ملی اهتمام ورزند.

نماینده منتخب مردم دشتستان در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اهمیت حمایت از کارگران و نیروهای انسانی بیان کرد: ان‌شاءالله برای توسعه و رشد کارخانه سیمان دشتستان و دیگر صنایع این شهرستان تلاش خواهیم کرد و برای رسیدن دشتستان به جایگاه واقعی‌اش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول