اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین ‌زهرا:

مجاهدت جوانان سبب خودکفایی کشور شد / هیچ قدرتی حاضر به مقابله با ایران نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: مجاهدت جوانان ایرانی سبب خودکفایی کشور در تولید بسیاری از کالاها و علوم روز شده است.

مجاهدت جوانان سبب خودکفایی کشور شد / هیچ قدرتی حاضر به مقابله با ایران نیست

داود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با اشاره به لزوم حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: امروز دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه وسیع و ارزشمند برای جوانان و نوجوانان کشور باید در سراسر جامعه رواج پیدا کند و تنها به روز و یا هفته‌های خاص محدود نشود.

وی افزود: همه مسئول هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت را به طور کامل در کشور نهادینه کنند تا جوانان بتوانند با منش و خصلت رزمندگان و بسیجیان در ایام جنگ تحمیلی آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان خاطراتی از دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس تصریح کرد: ایمان به خدا و دوری از معصیت سبب می‌شد که رزمندگان بتوانند به راحتی و با شجاعتی حیرت‌انگیز در برابر زورگویان و متجاوزان ایستادگی کرده و از حیثیت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنند که امروز باید این شیوه الگوی جوانان باشد.

بهرامی حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن مردم در عرصه‌های مختلف را نشانه‌ای محکم از اعتماد و علاقه راسخ ملت به جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: بصیرت و پایداری مردم در اصول و ریشه‌های فکری انقلاب اسلامی سبب شده تا امروز هیچ قدرتی حاضر به مقابله مستقیم با نظام اسلامی نباشد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار و غرب به هیچ جایی نمی‌رسد، عنوان کرد: ملت ایران تا ابد راه شهیدان و بزرگان انقلاب اسلامی را ادامه داده و لحظه‌ای نیز در این مسیر درنگ و یا کوتاهی نمی‌کند، چراکه می‌داند دشمنان همیشه و در همه حال در فکر تسلط بر ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به پیشرفت‌ها و افتخارآفرینی‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون علمی و تحقیقاتی عنوان کرد: کشور عزیز و قهرمان ایران امروز با تلاش و مجاهدت بی‌مانند جوانان پاک و با انگیزه خود توانسته در تولید بسیاری از کالا و علوم گوناگون به مرحله خودکفایی و صادرات دست یابد.

بهرامی اضافه کرد: قطعا نخبگان و مهندسان جوان کشور با تلاش‌ها و کوشش‌های خود سبب رسیدن نظام به اوج قله‌های تولید علم و پیشرفت می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به لزوم تعامل و مشارکت مسئولان با مردم در راستای آبادانی و پیشرفت در کشور بیان کرد: قطعا جمهوری اسلامی با سعی و همت مردم و مسئولان می‌تواند به اوج اقتدار و عزت در جهان دست یافته و موجب سرافکندگی و یأس دشمنان شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول