اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد:

اختصاص 28 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان میبد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از اختصاص 28 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان این نهاد در شهرستان میبد خبر داد.

اختصاص 28 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان میبد

غلامرضا فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد اظهار با اشاره به اینکه اشتغال و خودکفایی امسال نیز از اولویت‌های کمیته امداد به شمار می‌رود، از اختصاص 28 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان میبدی خبر داد.

وی از مهم‌ترین اصول راهبردی مبارزه با فقر را بحث توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال مولد دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا 619 فرصت شغلی در سال گذشته برای این نهاد در نظر گرفته شد.

فلاح اعتبار در نظر گرفته شده برای خوداشتغالی و خودکفایی خانواده‌ها را 28 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد از اختصاص 188 سهمیه کاریابی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای خانواده‌های زیر پوشش نیز در 9 ماهه سال جاری 305 مورد خدمات آموزشی و حرفه‌آموزی ارائه شده است.

وی هم‌چنین از افزایش مشارکت‌های مردمی نیکوکاران میبد در طول سال گذشته خبر داد و افزود: میزان مشارکت‌های مردم میبد در سال گذشته افزایش 24 درصدی داشت.

فلاح با اشاره به 2 هزار و 717 نفر نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در میبد، از پرداخت 4 میلیارد و 421 میلیون ریال مستمری نقدی به آنها در سال گذشته خبر داد.

وی تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد را یک هزار و 459 خانوار شامل 2 هزار و 717 نفر خواند و افزود: در سال گذشته بیش از 4 میلیارد و 421 میلیون ریال با عنوان مستمری نقدی به خانوارهای زیر پوشش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر 452 میلیون ریال نیز به نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد و به مراجعات موردی مساعدت شده است.

فلاح مجموع کمک‌های مردمی در این مدت را بالغ بر 2 میلیارد و 360 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این میزان مشارکت‌های مردمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به طرح اکرام و ایتام این نهاد در میبد افزود: 129 یتیم در حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد قرار دارند و برای آنها 659 حامی شناسایی شده است به عبارتی برای هر یتیم بیش از سه یا چهار حامی داریم که کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول