اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

محاصره اقتصادی موجب شکوفایی و خودکفایی ایران شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: محاصره اقتصادی موجب شکوفایی و خودکفایی ایران شد.

محاصره اقتصادی موجب شکوفایی و خودکفایی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و مسلمان است و موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: ماه رجب از ماه‌های بزرگ و بافضیلت است و پیامبر اسلام(ص) همواره در فضایل این ماه بزرگ بیانات ارزشمندی داشته و روزه گرفتن و دعا و مناجات در این ماه عزیز توصیه شده است.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به سالروز محاصره اقتصادی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی از ترفندهای مختلفی استفاده کرده‌اند که محاصره اقتصادی و تحریم و تهدید بخشی از این ترفندها بوده است.

مصلح تصریح کرد: 30 سال از تحریم اقتصادی ایران توسط آمریکا می‌گذرد و ایران اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر و پرافتخارتر می‌شود و دشمن نیز از این موضوع آگاه است.

وی افزود: این تحریم‌ها تاثیری منفی بر روی کشور نداشته و همواره این تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت‌هایی برای شکوفایی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده و روزبه‌روز به سوی استقلال گام برمی‌داریم. 

امام جمعه برازجان یادآور شد: متخصصان داخلی در تمام علوم و فنون به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌اند و دشمنان از این پیشرفت‌ها نگران و ناراحت هستند.

مصلح بیان کرد: ناکارآمد جلوه دادن ایران اسلامی و جلوگیری از الگو شدن ایران برای کشورهای همسایه از جمله اهداف دشمن در محاصره اقتصادی است که بحمدالله هیچ زمانی دشمنان به موفقیت نمی‌رسند.

وی اذعان داشت: سوم خرداد یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام با تمام تلاش و با ایمان به خدا در برابر رژیم بعث ایستادند و خرمشهر را آزاد کردند که به فرموده امام راحل، امدادهای غیبی در این روز بزرگ به رزمندگان کمک کردند.

مصلح به طرح الحاق بحرین به عربستان اشاره کرد و افزود: این طرح خیانت به مردم بحرین است و در واقع نشان‌دهنده استیصال آل سعود و آل خلیفه در کنترل قیام مردمی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول