اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

کارگران خط مقدم جبهه تولید و خودکفایی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: با توجه به شعار امسال، کارگران نقش مهمی در تولید و خوکفایی کشور دارند.

کارگران خط مقدم جبهه تولید و خودکفایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان اظهار داشت: هفته و روز کارگر ایام مناسبی برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریف و زحمتکشی است که در راستای آبادانی، توسعه و عمران ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

وی افزود: این نامگذاری نشان‌دهنده جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم در توسعه کشور است و امروز به فضل الهی جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده‌اند که بی‌شک بخش وسیعی از این تلاش‌ها مرهون تلاش کارگران متعهدی است که با دلسوزی مسیر رشد و پیشرفت کشور را هموار می‌سازند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کار و تلاش نماد سازندگی و تحول است، گفت: پیامبر اکرم(ص) در طول عمر با برکت خود بر دستان حضرت فاطمه(س) و دستان توانمند کارگران بوسه زدند که این عمل منزلت و بزرگی و تاثیرگذاری این قشر را در جامعه به مردم نشان می‌دهد.

فرماندار زابل به شعار امسال اشاره کرد و گفت: این نامگذاری حکیمانه مقام معظم رهبری سیلی محکمی به دشمنان و ابر قدرت‌های جهان بود که فکر می‌کردند می‌توانند با تحریم و تهدید این ملت را به زانو در آورند.

کیخا تصریح کرد: همیشه شاهد هستیم که تحریم بیشتر از ما به خود تحریم‌کنندگان خسارت وارد کرده و این ملت با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت تحریم را به فرصت تبدیل کرده به طوری که یکی از دلایل رشد شتابان کشور در عرصه‌های مختلف وجود همین تحریم‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال از سوی رهبری سبب رشد اقتصادی کشور و عدم وابستگی می‌شود، افزود: همه باید تلاش کنیم فرمایش مقام معظم رهبری را با فرهنگ‌سازی و معرفی کالاهای ایرانی به مردم اجرایی کنیم و دولت نیز باید دست تولید‌کنندگان را بگیرد و مشکلات آنان را مرتفع سازد.

فرماندار زابل خاطرنشان کرد: مشکل نقدینگی واحدهای تولید یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی است که امسال به صورت جدی با تدبیر مسئولان استانی حل خواهد شد.

وی گفت: مردم هم باید استفاده از کالاهای ایرانی را در سبد مصرفی خود قرار دهند تا تولیدکنندگان کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند.

وی به هفته گرامیداشت سپاه اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی از خودگذشتگی، فداکاری و بخشش که پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با دنیا مقابله کردند.

فرماندار زابل ادامه داد: امروز تفکر بسیجی عامل شکوفایی، پیشرفت و توسعه اقتصادی اجتماعی کشور است و موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف که موجبات بهت و حیرت دشمنان نظام را فراهم ساخته، توسط جوانان و متخصصان با تفکر بسیجی و تلاش‌های شبانه‌روزی به دست می‌آید.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول