اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا:

اردوهای جهادی مفهوم کار را به دانش‌آموزان می‌آموزد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا گفت: اردوهای جهادی که مردم آن‌ را با عنوان طرح هجرت می‌شناسند مفهوم کار و تلاش را به دانش‌آموزان می‌آموزد.

اردوهای جهادی مفهوم کار را به دانش‌آموزان می‌آموزد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی عصر امروز در جلسه طرح هجرت شهرستان بویین‌زهرا که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: ائمه اطهار در همه حال با ایستادگی و مقاومت در برابر کفار به همه مسلمانان و به ویژه شیعیان درس آزادگی، شجاعت و ایثار را آموخته و موجب اقتدار و عزت روز‌افزون دین مقدس اسلام شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا افزود: همه مسلمانان امروز وظیفه دارند با مجاهدت و تلاش پیام آزادگی و استقلال را به گوش تمام ملت‌های در بند رسانده و سبب شکست و نابودی مستکبران در عالم شوند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوهای سازندگی در کشور آشناسازی جوانان و دانش‌آموزان با مفهوم کار و توسعه است، عنوان کرد: دانش‌آموزان در ایام برپایی اردوهای طرح هجرت به‌خوبی با مفهوم سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان آشنا شده و با کمک یکدیگر می‌توانند گام‌های بسیار مؤثر و نتیجه بخشی را برای سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان در روستاها و نقاط دور‌افتاده بردارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به آمادگی کامل دانش‌آموزان این شهرستان برای حضور پرشور و با نشاط در عرصه طرح هجرت سال 91 تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از سه هزار نفر روز در طرح هجرت شهرستان بویین‌زهرا حضور داشته و مشارکت می‌کنند.

رجبی‌سگزآبادی اضافه کرد: چندین اداره و ارگان دیگر هم در تابستان سال جاری با اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی این شهرستان در راستای هرچه با شکوه و بهتر برپاشدن طرح هجرت تعامل و همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برپایی طرح‌های فرهنگی و مراسمات دینی در ایام طرح هجرت دانش‌آموزی در شهرستان بویین‌زهرا انجام شده است تصریح کرد: قطعاً نوجوانان و دانش‌آموزان با تلاش و همت مضاعف خود موجب سازندگی و عمران چشمگیر در کشور می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به طرح‌های هجرت در سطح کشور تصریح کرد: قطعا با یاری و همچنین مشارکت یکایک مردم و مسئولان در عرصه‌های گوناگون شاهد دست‌یابی کشور به قله‌های اقتدار و عزت جهانی هستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول