اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

طرح هجرت فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان را بیشتر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: طرح هجرت موجب افزایش فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان شده است.

طرح هجرت فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان را بیشتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر در سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ و بااهمیت است و بیشتر خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: در نظام اسلامی به آموزش و پرورش بهای بیشتری داده شده و شاهد بهبود وضعیت تحصیلی هستیم که البته کمبودهایی نیز وجود دارد که باید مرتفع شود.

امام جمعه سعدآباد خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر تحول خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفته و با برگزاری اردوهای طرح هجرت شاهد سازندگی مدارس با حداقل امکانات هستیم که صرفه‌جویی در بیت‌المال است و بدون تردید طرح هجرت موجب افزایش فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان شده است.

بارگاهی تصریح کرد: طرح هجرت با همکاری بسیار خوب سپاه و آموزش و پرورش اجرا می‌شود و نشان‌دهنده اهتمام این دو نهاد به امر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه سعدآباد گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت باید دقت بیشتری شود و باید مسئولان توجه لازم را بر افزایش کیفیت اوقات فراغت داشته باشند.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی دانش‌آموزان از اولویت‌های مهم در اوقات فراغت است که انتظار داریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: در شرایط کنونی دشمنان از اهرم‌های مختلف و با هزینه‌های بسیار زیاد برای کمرنگ کردن معنویات و زیر سئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند که معلمان و مسئولان آموزش و پرورش باید با شیوه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنند و جوانان را جذب کنند.

بارگاهی متذکر شد: مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی و دینی و ترغیب جوانان برای آموزش قرآن از مهم‌ترین راه‌ها برای تقویت معنویت در این قشر است.

در این نشست تعدادی از مسئولان منطقه سعدآباد نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تقویت نظام تعلیم و تربیت تاکید کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول