اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین:

طرح هجرت جای خود را در میان خانواده‌ها باز کرده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرمانداری قزوین گفت:‌ امروز طرح هجرت جای خود را در میان خانواده‌ها باز کرده است و خانواده‌ها اثرات این طرح را در رفتار جوانان خود احساس می‌کنند.

طرح هجرت جای خود را در میان خانواده‌ها باز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه هماهنگی اردوی طرح هجرت شهرستان قزوین بعد از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قزوین با حضور بخشداران و مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌های دخیل در طرح هجرت شهرستان قزوین برگزار شد.

محمد افشار در حاشیه این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد:‌ مهم‌ترین برنامه‌ای که طرح هجرت امسال را نسبت به طرح‌های هجرت سال‌های گذشته متمایز می‌کند توجه به بعد سازندگی روحی و اخلاقی جوانان است‌.

وی با بیان اینکه برگزاری این طرح علاوه بر اینکه اثرات قابل توجهی در بخش عمران و آبادانی کشور داشته است، آبادی اخلاقی را نیز به وجود می‌آورد، بیان کرد:‌ امروز ما شاهد جوانانی هستیم که با حضور در این طرح دچار نوعی خود‌آگاهی شده‌اند و به اصالت خود بازگشته‌اند، همان‌طور که این برنامه حس هم‌نوع دوستی و انسا‌ن‌دوستی را نیز در بین جوانان زنده می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین ادامه داد:‌ سال گذشته بیش از 50 هزار نفر ساعت جوان در این طرح‌ها شرکت کرده‌اند و با برنامه‌ریزی انجام شده سهمیه استان قزوین در این خصوص در سال جاری بیش از دو برابر شده است.

طرح هجرت بسیج سازندگی، عمران و اخلاق را در جامعه به همراه دارد

افشار خاطر‌نشان کرد:‌ اردوهای طرح هجرت با هدف عمران و آبادانی کشور راه‌‌اندازی شده و بعد‌ها به این نکته رسیدیم که واقعا سخنان رهبر معظم انقلاب پر‌بار‌تر از چیزی است که به ظاهر به آن می‌نگریم، چراکه بعدها متوجه تأثیر فراوان این طرح در مقابله با جنگ نرم و هجوم فرهنگی دشمن به سمت جوانان بودیم.

طرح هجرت کاری از جنس راهیان نور

وی با بیان اینکه طرح هجرت می‌تواند کاری از جنس راهیان نور باشد، افزود:‌ امروز راهیان نور در بین مردم جا افتاده است و مردم می‌دانند به هر نحو تأثیر فراوان این سفر در روحیه جوانشان را ببینند، لذا طرح هجرت را نیز از این جنس یافته‌ایم چراکه جوانان ما در این طرح با مشکلات سایر مردم، خدا‌دوستی مردم این مناطق محروم، محبت به معنای واقعی و کمک به یک انسان آشنا می‌شوند و این همان معیار‌های اخلاقی است که ما سعی داریم در کتاب‌ها به جوانان خود آموزش دهیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول