اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هماهنگی طرح هجرت شهرستان قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی طرح هجرت شهرستان قزوین با حضور بخشداران و مسئولان استان قزوین برگزار شد.

جلسه هماهنگی طرح هجرت شهرستان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این جلسه که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد با حضور بخشداران و مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌های دخیل در طرح هجرت شهرستان قزوین برگزار شد.

گفتنی است رسیدگی به برخی از مشکلات و موانع سر راه برگزاری هر‌چه بهتر و با شکوه‌تر این طرح، بررسی گزارش عملکرد سال گذشته و رفع مشکلات برای طرح هجرت سال جاری از مهم‌ترین برنامه‌های این جلسه بود.

مسئولان و مدیران استانی نیز در این جلسه به بیان مشکلات و موانع و نظرات خود در این زمینه پرداختند.

در این جلسه مقرر شد همه دستگاه‌های استان تا 17 ماه جاری تمام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود را به سازمان بسیج سازندگی استان تحویل دهند تا با برنامه‌ریزی‌ منسجم بخشی از این فعالیت‌ها به فعالیت طرح هجرت سپرده شود.

استفاده از ظرفیت جوانان در بحث طرح هجرت، مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، ایجاد هماهنگی در بین بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای همکاری با طرح هجرت و برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای اجرای دقیق برنامه‌ها نیز از دیگر مباحثی بود که با حضور مسئولان استان به بررسی گذاشته شد.

گفتنی است در این جلسه میربها فرماندار قزوین، افشار معاون فرماندار قزوین، توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین، کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین و جمعی از مسئولان و بخشدار‌ان استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول