اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

مشارکت 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از مشارکت 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه خبر داد.

مشارکت 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد ملکوتی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی اردوهای طرح هجرت در عسلویه اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره نقش مثبت و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته است و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: بسیج در سال‌های اخیر در حوزه فرهنگی فعالیت چشمگیری داشته و رویکرد بسیج به سمت فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به فعالیت‌های سازندگی توسط بسیج خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد مشارکت فعالانه و بی‌نظیر بسیج و سپاه در امر محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف هستیم و بسیج سازندگی تلاش بسیار زیادی در توسعه و عمران روستاها داشته است. 

ملکوتی از مشارکت 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق دورافتاده از مهم‌ترین اهداف این طرح است که امیدوار هستیم با کیفیت مطلوبی انجام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با تاکید بر اهمیت اجرای طرح هجرت بیان داشت: همکاری همه‌جانبه مدیران و مشارکت فعال آنان در مدارس موجب موفقیت طرح هجرت می‌شود.

علی احمدی اذعان داشت: آموزش و پرورش و بسیج همکاری مطلوب و تعامل نزدیکی با هم دارند و امیدوار هستیم با وحدت و همدلی در مسیر توانمندسازی دانش‌آموزان عمل کنیم.

وی عنوان کرد: زمینه‌های فعالیت در طرح هجرت در بخش‌های رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، دیوارها، بلوار داخل مدارس، تعمیر میز و نیمکت، دیوارنویسی با شعارهای تربیتی و افزایش فضای سبز در مدارس و سایر برنامه‌های فرهنگی و عمرانی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه اذعان داشت: باید برای فصل تابستان دانش‌آموزان تلاش و فعالیت بیشتری شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول