اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین اعلام کرد

آغاز ثبت‌نام اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی طرح هجرت در مدارس قزوین خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی

محمدعلی ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هفته بسیج سازندگی فرصت مناسبی است تا مسئولان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج و تمام دستگاهای مرتبط وظیفه دارند برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان برنامه‌ریزی کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کرد تا تمام برنامه‌هایی که برای اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است در محیطی کاملاً سالم برگزار شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بسیج سازندگی برای مدیریت کردن اوقات فراغت جوانان است و این برنامه‌ها کاملا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دارد.

ملک‌محمدی یادآور شد: تمام طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی بسیج برای جوانان است و دانش‌آموزان در این جامعه آماری بزرگ از سهم بالایی برخوردار هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: سال گذشته در طرح هجرت تعداد زیادی از دانش‌آموزان در قالب اردوهای جهادی به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شدند و امسال نیز مانند سال گذشته این طرح در تمام مناطق استان اجرا می‌شود.

ملک‌محمدی با اشاره به اینکه محوری‌ترین برنامه بسیج سازندگی مدریت کردن اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان است، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه‌هایی که در راستای ارتقای معنویت جوانان برگزار می‌شود اشاره کرد که در محیطی کاملا سالم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی استان قزوین کاملا با هم در تعامل هستند و همکاری خوبی در زمینه برگزاری اردوهای جهادی دارند.

ملک‌محمدی افزود: آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی استان به اتفاق برنامه‌های دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند و هر کدام به نحوی در این رابطه مسئولند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات آموزش و پرورش و بسیج سازندگی، بیان کرد: دانش‌آموزان داوطلب می‌توانند برای شرکت در اردوهای جهادی ثبت‌نام کنند و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانش‌آموزی در این اردوها شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول