اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود

حضور 9 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح اوقات فراغت هجرت 3

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تعداد 9 هزار نفر دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح اوقات فراغت هجرت 3 شرکت می‌کنند.

حضور 9 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح اوقات فراغت هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحیم مهدوی ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش این استان در ارتباط با چگونگی برگزاری طرح هجرت سه در این استان با اشاره به وظایف بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مناسب‌ترین بستر حضور و مشارکت دانش‌آموزان برای تحقق ارتش 20 میلیونی و دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول افزود: بسیج دانش‌آموزی مروج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در بین دانش‌آموزان است و در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و نهادینه شدن منویات رهبری معظم انقلاب به رسالت خود می‌پردازد.

مهدوی افزود: ترویج و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و حفاظت از هویت دینی و ملی، پیشرو بودن در تلاش و کوشش، تربیت و تحصیل، آزاداندیشی و عدالت‌خواهی از اهداف این نهاد مقدس است که سعی در نهادینه کردن این امور در بین دانش‌آموزان دارد.

وی اهتمام به تربیت دانش‌آموزان بسیجی بر پایه الگوهای علوی و فاطمی و معرفی آنان به منظور هدایت جامعه دانش‌آموزی کشور در راستای اهداف عالیه نظام را از دیگر اهداف بسیج دانش‌آموزی دانست.

مهدوی در ادامه به برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی این استان اشاره کرد و گفت: تعداد 150 آموزشگاه این استان برای اجرای این طرح در تابستان امسال پیش‌بینی شده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: دانش‌آموزان عضو حلقه‌های صالحین در این طرح شرکت می‌کنند و ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این طرح هم‌اکنون در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبیین اهداف بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: فعالیت دانش‌آموزان این استان در طرح هجرت سه با همیاری و مشارکت سپاه فتح استان و اداره‌کل نوسازی مدارس از اوایل تیرماه امسال آغاز می‌شود.

پرویز طاهری افزود: امسال تعداد 9 هزار نفر دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح اوقات فراغت هجرت سه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول