اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد

مشارکت 1200 دانش‌آموز دشتستانی در طرح سازندگی هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان از مشارکت یک‌هزار و 200 دانش‌آموز دشتستانی در طرح سازندگی هجرت خبر داد.

مشارکت 1200 دانش‌آموز دشتستانی در طرح سازندگی هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های طرح هجرت در برازجان اظهار داشت: بسیج و سپاه به طرح‌های فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهند و به ویژه طی سال‌های اخیر شاهد رویکرد فرهنگی در برنامه‌های بسیج هستیم.

وی افزود: طرح هجرت از جمله برنامه‌های موفقی است که با همکاری بسیج و سپاه با آموزش و پرورش محقق شده و جوانان بسیار زیادی جذب این برنامه‌ها شده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در تابستان امسال یک‌هزار و 200 نفر در مدت 10 روز در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، سازندگی و نوسازی مدارس در طرح هجرت دشتستان فعالیت می‌کنند.

عالی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج در سال جاری است که البته نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان است و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

وی اضافه کرد: برای سالروز فتح خرمشهر نیز برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای تدارک دیده‌ایم که با حضور بسیجیان و در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: فتح خرمشهر یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز بزرگ در واقع امدادهای غیبی به کمک رزمندگان آمدند و موفق به شکست رژیم بعث شدند.

عالی اذعان داشت: رهبری امام عظیم‌الشأن و ایمان و شجاعت بالای رزمندگان در کنار امدادهای غیبی موجبات فتح خرمشهر را فراهم کرد و به فرموده امام خمینی(ره)، " خرمشهر را خدا آزاد کرد" و باید این روز را گرامی بداریم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: اجرای طرح هجرت از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است که با همکاری ارزنده بسیج انجام می‌شود.

عباسعلی اسدی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اندیشیده شده و انتظار داریم به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول