اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار همدان:

القای روحیه بسیجی هدف طرح هجرت است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در طرح هجرت هدف حرکت به سمت القای روحیه بسیجی و ماندگار کردن این روحیه برای نسل سوم است.

القای روحیه بسیجی هدف طرح هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه هماهنگی طرح اردوهای هجرت استان همدان اظهار کرد: این طرح، برنامه بسیار مشخص و شایان توجهی است که به صورت مستمر و پویا دنبال می‌شود که با این وصف همت و درک موضوع و همکاری توسط دستگاه‌های مختلف نیاز است.

وی با بیان اینکه طرح اردوهای هجرت به بهترین حالت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر می‌کند، عنوان کرد: هدف ما در اجرایی کردن این طرح مباحث فرهنگی و حرکت به سمت القای روحیه بسیجی و ماندگار کردن این روحیه برای نسل سوم انقلاب اسلامی است.

معاون عمرانی استاندار همدان افزود: با استمرار طرح اردوهای جهادی و هجرت در جامعه روحیه جهادگری برای نسل جوانی که نگهدارنده شجره طیبه ایجاد می‌شود که بر این اساس می‌توانند در راستای پربار کردن این سیر و بارور کردن آن گام بردارند.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی در راستای اجرایی کردن طرح هجرت در سال جاری، تصریح کرد: در این زمینه هر سازمان باید ظرفیت خود را در مشارکت در این طرح بر اساس نفرروز اعلام کند تا ظرفیت‌ها ارزیابی شود و مورد توجه قرار گیرد.

سامری با اشاره به توان و ظرفیت هلال احمر در اردوهای جهادی، ابراز کرد: از توان دستگاه‌های مرتبط و نیز فعال در این عرصه باید بهره گرفته شود.

وی با تأکید بر لزوم انعکاس مستمر فعالیت‌های اردوهای طرح هجرت توسط رسانه‌ها، گفت: این مهم باعث بارور شدن و شناساندن این حرکت در متن جامعه می‌شود که بر این اساس شایسته است عملکرد این طرح به صورت ماهانه ارائه شود و در نهایت نیز به صورت کلی جمع‌بندی شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان نیز با بیان اینکه در بحث اسکان اردوهای هجرت در استان بیشترین مراجعات به مدارس آموزش و پرورش است، عنوان کرد: درخواست ما این است که بحث اسکان مدارس در روستاها و مکان‌های اعزامی دانشجویان به صورت ابلاغیه از طرف آموزش و پرورش به مدارس ارسال شود تا همکاری‌ها نیز بیشتر شود.

محمود قاسمی با تأکید بر لزوم مشخص شدن سیکل اجرایی طرح هجرت برای دانشجویان، بر لزوم سرکشی دستگاه‌های مختلف استان از روند اجرای طرح نیز صحه گذاشت.

وی در پایان با اشاره به گله‌مندی دانشجویان از در اختیار نگذاشتن خودرو برای گروه‌های طرح هجرت، تصریح کرد: در اختیار گذاشتن ماشین‌های شاسی بلند برای گروه‌های دانشجویی در طرح هجرت حداقل انتظاری است که باید مورد توجه قرار گیرد و توسط دستگاه‌های مرتبط برطرف شود چرا که به دلیل صعب‌العبور بودن مسیرها لزوم این امر را توجیه می‌کند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول