اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باشت:

600 دانش‌آموز باشتی در طرح "هجرت 3" شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان باشت گفت: در طرح هجرت 3 که از اول تیر‌ماه امسال شروع می‌شود 600 دانش‌آموز به ازای 6 هزار نفر ساعت در تابستان شروع به کار می‌کنند.

600 دانش‌آموز باشتی در طرح "هجرت 3" شرکت می‌کنند

علی گرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: عملکرد سپاه در دو ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

فرمانده سپاه باشت بیان داشت: برگزاری  مرحله استانی لیگ علمی پایا در شهرستان باشت با حضور هفت تیم پنج نفره در حوزه بسیج دانش‌آموزی انجام گرفت.

گرامی عنوان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان در هفته معلم با حضور فرماند‌هان حوزه‌های مقاومت، تجلیل از فرهنگیان بسیجی با حضور مسئولان شهرستان و همچنین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته معلم که با حضور فرماند‌هان و پایگاه‌‌ها و دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد از دیگر برنامه‌های سپاه باشت بود.

این مسئول گفت: برگزاری مسابقات نجم‌الهدی و آیه‌های تمدن که مرحله استانی آن در باشت برگزار شد از دیگر برنامه‌های ارزنده‌ای بود که همکاران ما نسبت به اجرای آن همت گماشتند.

وی ابراز داشت: برگزاری میدان تیر و دوره آمادگی دفاعی دانش‌آموزان بسیجی که با همکاری حوزه بسیج دانش‌آموزی امام جعفر صادق(ع)‌ انجام گرفت از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه باشت ادامه داد: جشن بزرگ و باشکوه میلاد کوثر در پایگاه مقاومت عصمت بخش بوستان و حوزه مقاومت خواهران در حسینیه چهارده معصوم برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق مختلف جنگی مثل شلمچه و مناطق جنگی غرب کشور در کرمانشاه و در آینده نزدیک اعزام کاروانی بزرگ به طرف حرم مطهر امام خمینی(ره) از برنامه‌های ما خواهد بود.

گرامی با اشاره به آزادسازی خرمشهر گفت: در روز سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت.

وی با اشاره به نزدیک بودن فصل تابستان و آغاز طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: با شروع فصل تابستان طرح هجرت 3 آغاز می‌شود که در این طرح 600 نفر به ازای 6 هزار نفر ساعت در تابستان شروع به کار می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول