اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در همدان

بیش از 15 هزار نفر روز در طرح هجرت شرکت داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: در سال گذشته 15 هزار و 200 نفر روز در عرصه‌های مختلف کاری در طرح هجرت شرکت داشتند.

بیش از  15 هزار نفر روز در طرح هجرت شرکت داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به نزدیک بودن سوم خرداد اظهار داشت: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام را برای دانش‌آموزان بیان کرده و ایثار و فداکاری شهدا را تبیین کنیم.

وی به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی که در قالب طرح راهیان نور هر ساله با حضور 8 هزار دانش آموز از استان برگزار می‌شود، تأثیر بسیار خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان همدان عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی بسیاری از رشته‌های تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند که امیدواریم این حرکت موثر هر سال پررنگ‌تر باشد.

وی در ادامه افزود: هر آنچه که مرتبط با ارزش‌گذاری و آشنایی دانش‌آموزان با این رشادت‌ها باشد، آثار ماندگاری خواهد بود.

قهرمانی‌مطلق در خصوص اجرای نظام آموزشی 6-3-3 خاطرنشان کرد: همه ما باید کمک کنیم تا این حرکت با کمترین دغدغه به اجرا در بیاید چرا که در هر عرصه‌ای اگر بخواهیم کار انجام دهیم ممکن است آن کار ابتدا با چالش‌ها و آسیب‌هایی روبرو شود. در صورت بروز مشکل باید آن را مدیریت کرده و همکاری لازم را برای رفع آن داشته باشیم.

فرماندار شهرستان همدان ابراز داشت: توجه به این نکته نیز لازم است که در مرحله اجرا فقط به قوانین خشک بخشنامه‌ها اکتفا نکنیم چرا که مسئولان می‌توانند در صورت لزوم در جایی که نیاز است از خود انعطاف نشان دهند.

وی یادآور شد: در بحث اجرای نظام جدید آموزش و پرورش در زمینه فضا و نیروی انسانی هیچ مشکلی نداریم و همه چیز برای شروع سال تحصیلی جدید مهیاست.

قهرمانی مطلق در بحث تبدیل نمازخانه‌ها به کلاس نیز افزود: اگر قرار است نمازخانه‌ها به کلاس تبدیل شود باید نمازخانه جایگزین آن تأمین شود چرا که اگر نماز در مدارس تعطیل شود به معنای این است که هیچ کاری نکردیم.

وی به طرح هجرت اشاره کرد و گفت: طرح هجرت فرمایش رهبری است که نشان از اهمیت موضوع است که هم از نظر فکری، اعتقادی، فیزیکی و انسانی که در آن آموزش کار گروهی، اجتماعی، فرهنگی و اردویی هم تعریف شده است.

فرماندار همدان تصریح کرد: در سال گذشته 15 هزار و 200 نفر روز در عرصه‌های مختلف کاری در طرح هجرت شرکت داشتند.

وی در پایان سخنانش در خصوص ثبت نام کلاس اولی‌ها که از اول اردیبهشت آغاز خواهد شد، تصریح کرد: هیچ هزینه‌ای به عنوان کمک به مدرسه یا هدیه از سوی خانواده‌ها در حین ثبت نام نباید گرفته شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول