اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر:

طرح هجرت سبب تقویت ارتباط عاطفی مردم با نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: طرح هجرت بسیج سازندگی سبب تقویت ارتباط عاطفی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

طرح هجرت سبب تقویت ارتباط عاطفی مردم با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین‌، سردار سالار آبنوش  بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان و شرکت‌کنندگان اردوهای جهادی با عنوان "رسم هجرت" که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، خطاب به جوانان و فعالان طرح هجرت گفت:  بروید و ببینید مردم ما در حداقل امکانات در روستا‌ها عاشق نظام‌ هستند، چرا که مبارزات فرهنگی هنوز در ذهن و جان آن‌ها نفوذ نکرده است لذا ابتدا خود را از این افکار مسموم دشمن رها کنید و سپس مردم و جوانان روستا را با انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) پیوند دهید.

گفتمان خدایی آن چیزی است که غرب از ایران نمی‌پذیرد

وی در بخش دیگری از این مراسم اظهار کرد: آنچه که غرب نمی‌تواند از ایران بپذیرد گفتمان خدایی است، لذا همیشه با ایران و ایرانی در مقابله بوده،گفتمانی که ناشی از انقلاب فکری و معنوی ملت غیور ایران اسلامی است و تا ابد نیز همراه ما خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: امرو‌ز آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند تا تفکرات خود را بر جهان حاکم کنند و این در حالی است که تفکرات ناب اسلامی و ایرانی را در تقابل با تفکرات و آرمان‌های خود می‌بینند.

دشمن از ظهور اسلام ناب وحشت دارد

آبنوش بیان کرد: صهیونیست امروز را جنگ اعلام نمی‌کند، چرا که او از ظهور اسلام ناب می‌ترسید و وحشت دارد.

وی اضافه کرد: صهیونیزم تلاش می‌کند تا بر دنیا غالب شود و اینجاست که تفکرات صهیونیستی متقابل با تفکرات ناب اسلامی به چشم می‌خورد و این تهدیدی است برای دشمن که از رشد اسلام می‌هراسد.

آبنوش اذعان کرد:  همه اتفاقاتی که در طول تاریخ انقلاب در ایران شاهد آن بودیم سنگین‌تر از آن نبود که ایران با کم‌ترین امکانات بتواند توان مقابله با ابرقدرت‌ها را داشته باشد لذا این جاست که تأثیر انقلاب اعتقادی و اعتقاد راسخ مردم را می‌توان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب و فرهنگ ما با اسلام گره خورده است، ابراز کرد: دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد زمانی که یک ایرانی ریشه در اسلام دارد و فرهنگ ایرانی خود را با اسلام پیوند زده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌ (عج) استان قزوین طرح هجرت را نمونه‌ای از پیوند روحی ایرانی و اسلامی دانست و گفت: زمانی که یک جوان حس مسئولیت می‌کند که به روستاهای محروم رفته و زیباترین اوقات خود را در این روستاها صرف خدمت‌رسانی بکند نشان از توجه جوانان ما به فرهنگ اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) است و این برای ما جای بسی خوشحالی و خرسندی است.

دشمن می‌خواهد جوانان ایران از نظام فاصله بگیرند

آبنوش اضافه کرد: امروز دشمن در همین راستا گام برمی‌دارد، دشمن تلاش می‌کند تا به هر بهانه‌ای دل‌های جوانان ما را با نظام فاصله‌دار کند که آرزوی دیرینه دشمنان ما است.

وی تشریح کرد: البته فعالیت‌های بی‌نظیری همچون طرح هجرت گامی مهم در این زمینه است که هم جوان ما با فعالیت‌های دشمن آشنا شود و خود را در مقابل این تهاجم آنان واکسینه کند و هم جوان ساده‌دل روستایی از انقلاب و نظام فاصله نگیرد.

تواضع رسم مردانگی در اسلام است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: البته بحثی که در این میان مطرح می‌شود این است که باید بیاموزیم بی‌توقع کار کنیم، ما به اندازه کافی نسبت به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این مردم که امروز در این شرایط در روستاهای محروم زندگی می‌کنند مسئولیت داریم، فلذا نباید توقعی از این مردم داشت.

آبنوش بیان کرد:  تواضع باید راهکار اصلی ما و الگوی فعالیت‌های ما باشد.

جهادی‌وار کار کنیم

وی در ادامه اذعان کرد: نام بسیج سازندگی تنها برای دلخوشی من و شما به سازندگی کشور نام نهاده نشده است، چرا که واقعا باید جهادی‌وار کار شود و هر‌کس در این وادی وارد می‌شود خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب کند، همان طور که تا‌کنون شاهد نمونه‌های فراوانی از این‌گونه فعالیت‌ها بوده‌ایم، فعالیت‌هایی که ماندگار شدند و تاریخ طرح هجرت را پر ستاره ساختند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول