اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود

زیباسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح هجرت 3 امسال بیشتر به زیباسازی کلاس‌های ششم ابتدایی اشاره شده است و در این راستا این طرح را برگزار می‌کنیم.

زیباسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در طرح هجرت 3

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به منظور تشریح برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان در تابستان اظهار کرد: پرورش و تربیت بازویی است که آموزش هر لحظه به آن نیازمند است.

وی در این خصوص تصریح کرد: تعلیم و تربیت همیشه در کنار هم بیان می‌شوند و آموزش بدون تربیت هیچگونه اساس و جایگاهی نخواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: امور پرورشی در نظام آموزشی باید به صورت اساسی جدی گرفته شود و برنامه‌های خوبی نیز در این زمینه تاکنون در آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی در خصوص برنامه‌های مهم پرورشی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد‌ی برای تابستان 91 بیان کرد: برنامه‌های خوبی را برای این موضوع داریم و در حال بررسی این برنامه‌ها در شهرستان‌ها هستیم.

شجاعیان با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد که به سه روش بوده، عنوان کرد: این برنامه‌ها عبارتند از ایجاد پایگاه‌های اوقات فراغت برای آموزش مفاهیم احکام، اخلاق و مهارت‌های عمومی، طرح هجرت 3 به منظور مشارکت دانش‌آموزان در زیباسازی و مقاوم‌سازی مدارس و همچنین مدارس قرآنی که در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد پایگاه‌های موجود اوقات فراغت در استان 65 پایگاه است که به احتمال زیاد در نشست‌های بعدی ما این پایگاه‌ها افزایش پیدا کنند.

شجاعیان یادآور شد: در طرح هجرت سه امسال بیشتر به زیباسازی کلاس‌های ششم ابتدایی اشاره شده است و در این راستا این طرح را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول