اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه مطرح کرد

راه‌اندازی 22 پایگاه طرح هجرت و اوقات فراغت در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: 12 پایگاه طرح هجرت و 10 پایگاه اوقات فراغت در عسلویه راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 22 پایگاه طرح هجرت و اوقات فراغت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدی شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه ستاد طرح هجرت 3 منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در رشد و توسعه جامعه دارد و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی بر عهده این نهاد است.

وی افزود: باید شرایط لازم برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان و فرداسازان کشور فراهم شود و به ویژه در ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان نباید کم‌کاری شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان بسیار ارزشمند است که تمام مسئولان باید به شکل هدفمند برای این مهم تلاش کنند.

احمدی تصریح کرد: ما سعی داریم امسال با برنامه‌ریزی اصولی و سنجش و شناسایی درست استعداد دانش‌آموزان در این مسیر حرکت کنیم که با همکاری مدیران این کار راحت‌تر میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید کلاس‌ها را از حالت سنتی بیرون آورده و به سمت تخصصی شدن سوق دهیم.

احمدی افزود: در راستای بهبود اوقات فراغت باید از بهترین مربیان برای آموزش قرآن، هنر و ورزش استفاده شود تا در پایان دوره شاهد خروجی خوب و قابل قبول باشیم و با شناخت استعداد دانش‌آموزان، زمینه رشد و حضور آنان در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم شود.

این مسئول از راه‌اندازی 10 پایگاه اوقات فراغت در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: رشته‌های قرآن، نقاشی، خیاطی، تئاتر، نمایش، فیلم، سرود، کامپیوتر، زبان خارجه و... در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه همچنین با اشاره به اهمیت طرح هجرت و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران طرح هجرت سال گذشته بر نظارت روند اجرایی این طرح، مشارکت بیشتر دانش‌آموزان و رعایت کیفیت مطلوب در تعمیرات تاکید کرد.

احمدی اظهار داشت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان در سال گذشته و همکاری صمیمانه آنان امیدواریم در تابستان سال 91 روند رو به رشدی نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تعداد 12 پایگاه سهمیه امسال طرح هجرت 3 در عسلویه است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول